förutom att åka runt med den i sommar så har det ju hänt lite saker iaf.
har sänkt framvagnen lite till, men det som syns mest är nog att jag köpt nya fälgar! håller även på att renovera en motor som ska in i bubblan till nästa sommar hoppas jag
ingen som har en länkpinneframvagn till bubbla? skulle behöva en!
mkt cool bubbla, alltid gillat dem o velat ha dem. Det närmaste jag haft är en beach buggy, riktigt rolig bil den med
Bara att börja handla från dalhems då, de har ju hur mkt som helst till bubbla, ibland lite fantasipriser med block för 30 papp o toppar för hälften, hehe men redigt coola grejer
mkt cool bubbla, alltid gillat dem o velat ha dem. Det närmaste jag haft är en beach buggy, riktigt rolig bil den med
Bara att börja handla från dalhems då, de har ju hur mkt som helst till bubbla, ibland lite fantasipriser med block för 30 papp o toppar för hälften, hehe men redigt coola grejer
dom kan ju bli ganska så snygg
har ju ganska mycket till motorn men inte allt än.. lite dåligt med pengar just nu
Japp, men sålde buggyn innan man blev för seriös.. Hade dock en 2L motor från buss, lätt trimmad.
Okok, jo det kostar att ligga på topp, hehe.. bygger själv en trimmad 2L motor till golfen o det drar iväg hela tiden.. men men, blir bra när det är färdigt sen Jag personligen är lite svag för cal-look bubblor, utan lister/droplister etc.
du får ta och köpa dig en bubbla om du hittar nån bra å billig
jo de gör ju det jasså, låter gött de! dom e ju bra frän golf mk1.. en sån ska jag ha nån dag hehe
Jag får nog ta o göra det nån gång i framtiden vi har skaffat garage med hus ^^ Ja jag är sjukt nöjd med golfen trots att den har sina små skavanker.. men jobbar ju på att få bort dem iaf hehe
Här kommer en liten uppdate utan bilder... växellådan e nu urtagen och tagit bort drivaxlarna. väntar på att jag ska få tillbaka topparna som e bortlämnad för att fixas, sen ska jag sätta ihop den andra motorn lite!
ingen som har en länkpinneframvagn till bubbla? skulle behöva en!
Ja, den ser cool ut!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!