2774
Sök

Återförsäljare för hifonic?

948 Inlägg
16 september 2009
Trådstartare
#1
hej tänkte nån gång i framtiden skaffa mig ett tvåkanalare och gärna ett ifrån hifonic och vet från förr att ljudia sålde dom men inte nu längre och hittar ingen på google heller som kan sälja dom.. tänkte om det var nån här som vet nått?


Mvh Tobbe

2 911 Inlägg
16 september 2009
#2
Finns ingen officiell i Sverige, jag har försökt prata med dem men de kräver reparationsverkstad m.m. innan man får börja kränga.

Jag köper all hifonics från hifi-fabrik.de eller caraudio-versand.de

Extremt snabba leveranser och ibland bra priser.
Jämför du en tvåkanalare i Sverige med tyska priserna blir det ändå billigare, om man tänker på att Hifonics är ett enligt mig sjukt bra märke.

948 Inlägg
16 september 2009
Trådstartare
#3
Ja hade varit kul och haft nått steg ifrån dom iom jag kommer ihåg på 90 talet så var ju var och varannan ljudbygge i tidningarna caraudio och bilstereotidningen hifonic vill jag minnas. Men vad bra då vet man vart man kan få tag på det när det blir aktuellt. tack för svar smile

2 665 Inlägg
16 september 2009
#4
Ja på det goda 90 talet så var nästan hifonics ensamma herre på täppan. De fanns ju flera som coustic som var billigare.
Kommer ni ihåg mazda pickisen full med hifonics grejer. Eller Roland i dodgen med 1meter hifonics steg.
Det var tider det.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

742 Inlägg
1 augusti 2010
#6
Som dom säger, finns nog ingen i Sverige då Hifonics har väldigt höga krav på dom som ska sälja!

Marknadsföring ej tillåtet i forumet. Nästa gång blir det varning. / Mod

Opel Astra Kombi | VW Polo Variant Open Air | VW Lupo | VW Golf 4 Kombi
www.BilstereoOnline.se - Overloud, SP Audio, SPL Lab

3 466 Inlägg
1 augusti 2010
#7
AndrAAx skrev:
Som dom säger, finns nog ingen i Sverige då Hifonics har väldigt höga krav på dom som ska sälja!
Vaddå finns ingen?

Digitalcompaniet och Ullareddigital säljer Hifonics!

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

23 Inlägg
1 augusti 2010
#8
Hifonics är tillbaka på den Svenska marknaden.
Det är bara att Googla. Och det kommer mer...

Mvh

36 Inlägg
1 augusti 2010
#9
Kan starkt rekomendera ullareddigital och digitalcompaniet, har själv ett Hifonics Bxi6000D som jag är riktigt nöjd med.


Sök