Om det nu är så att han har fultrimmat den med pysventil eller liknande kan motorn ha spikat sönder. Det är ju svårt för oss att veta. Men provbyt tändkassett, magnetventil och stift. Kan också vara vevaxelgivaren men det är lite krångligare.
Om det nu är så att han har fultrimmat den med pysventil eller liknande kan motorn ha spikat sönder. Det är ju svårt för oss att veta. Men provbyt tändkassett, magnetventil och stift. Kan också vara vevaxelgivaren men det är lite krångligare.
Hade det varit vevaxelgivaren så hade väl bilen startat ändå när den är kall men när den är varm så vägrar den. Så är det ju iaf på 9-5:or när den ger sig (hänt en jag känner).
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
jao vet inte riktigt men får nog åka ner och kolla vad som händer men har inte tid mycket med bilköp sen har jag sålt 9-5an men den hämtar han om 2veckor sen har jag köpt en clio -04a som jag ska ha i stan!