nej det där räcker inte, kan säga att det där är 1/5 av allt du behöver.
du måste tänka på att motorn inte är byggd för att köras med turbo därför måste du för det första förstärka motorn. bultar, fodra blocket, andra kolvar(för att även sänka komp), andra stackar.
arp bultar kostar la ca 4000 kr skulle jag kunna tro(inte säker)
fodra blocket 18 000kr (ja 18 000, inte 1 800kr)
eagle kolvar och stakar 10 000 typ, hittade på ebay för 800$, inte kina skit utan eagle kolvar och stakar för 800$)
sen så ska du köpa oljekyl 2500kr
andra spridare säg 5000 där
fiulrail ska kosta runt 2000
bränsle pump, vet ej priset på pumpen
6 puckat koppling skulle man också fixa men inte måste. priset är la runt 6000
sist men inte minst så måste du mappa bilen och det brukar de la ta 1000 i timmen för och det tar la runt en arbetsdag säg ca 8000
då har du en grym motor med inte så jävla bra chassi, trimmar man stort så måste man fixa till väghållningen också, men detta har ju inget med turbo konverteringen att göra men sanningen är att man nästan måste göra detta tycker jag.
sen ska du tänka på att detta kommer ta en stund att fixa
hoppas att du får nytta av detta.
tänk på att jag inte har räknat med massa små delar så som bränsleregulator o shit, sen kan jag ha missat nån grej med.