Hmm kanske blir blank är jag rädd för.. men vet inte än.. dock blir det dom röda fälgarna som ja redan har.. har sålt av momo färlgarna nu så nu kör ja bara på R däcken
fett! lycka till ska följas hade du tänkt få ut nått ur motorn med? isf vad siktar du på
Ja självklart.. insug annan kam samt grenrör och hela avgassystemet.. värre spridare samt större spjällhus. chipp från spoon och msd tändning! ungefär så mkt har ja tänkt göra me motorn
Nu har jag rivit hur hela golvmattan i bilen.. va skiiiit snygg plåt där under helt nytt! så nu får ja fixa iordning invändigt så ja kan sätta tebax stolarna och ratten och allt små pill sen är den juh klar invändigt.. förutom en del stabstag haha! nu till helgen ska jag åka och skruva isär motorn för en koll är allt okej så ska ja bara göra rent och sätta ihop allt igen med trim och hela skiten så bilen kanske blir klar välldigt tidigt ändå :S får ja skaffa mig ett till projekt under vinter som inte ens börjat än haha kommer snart mer bilder
skit i chippet är mitt tips...bättre att låta nån på Hondaklubben bränna ett nytt chip som är inställt för just din bil istället..
Hmm okej? vad menar du med att bränna ett chip just till mig bil? jag menar varför skulle det blir bättre? Spoon säger 5-10Hk till och 500RPM! det duger för mig.. iallafall med en prislapp på 699kr men jag gillar tips så du får gärna förklara dig lite mer?
skit i chippet är mitt tips...bättre att låta nån på Hondaklubben bränna ett nytt chip som är inställt för just din bil istället..
Hmm okej? vad menar du med att bränna ett chip just till mig bil? jag menar varför skulle det blir bättre? Spoon säger 5-10Hk till och 500RPM! det duger för mig.. iallafall med en prislapp på 699kr men jag gillar tips så du får gärna förklara dig lite mer?
det ja tror han menar med att bränna ett chipp till just din bil är att det är just till din bil med de modifieringar du gjort. dom där spoon chippen är lite random typ och vet ärligt inte om dom funkar så bra!
vad jag menar är att du besöker nån av killarna på klubben som håller på med just chippning...dom justerar in bränsle tändning osv precis för din bil,,Spoon chip för 699:- jaja det är nog vara ett random chip med ett spoonmärke på :-) så billigt är inte Spoonprylar.
det ja tror han menar med att bränna ett chipp till just din bil är att det är just till din bil med de modifieringar du gjort. dom där spoon chippen är lite random typ och vet ärligt inte om dom funkar så bra!
Aha.. okeej. nu fattar ja.. tack! ja det låter inte alls dumt.. Hm gäller juh bara att hitta nån som bor relativt nära så ja slipper åka 50mil hehe! har du nån anning om vad det borde kosta? tack för svar och tipset
vad jag menar är att du besöker nån av killarna på klubben som håller på med just chippning...dom justerar in bränsle tändning osv precis för din bil,,Spoon chip för 699:- jaja det är nog vara ett random chip med ett spoonmärke på :-) så billigt är inte Spoonprylar.
Jaa du har nog rätt.. har kollat upp lite priser och sådant på ÄKTA spoonsaker och det är betydligt dyrare än 699:- för chip och allt.. haha.. tack för varningen vad tror du att det kostar att bränna ett till min?
Roligt projekt ska följas, ang "spoon chip" så akta dig för dom, dom är inte pålitliga polaren har bränt en och annan grej i sin crx med "spoon chipet". Lycka till !
AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com
Nu behöver ja hjälp alla motorfreaks kolla in bilderna och säg mig vad som är galet? så ska det inte se ut HJÄLP!! varför har det blivit så MKT sot? :S orsaken är juh den jag letar efter.. innan avställning så rök bilen en del och drog välldigt mkt olja? vad kan detta bero på?
Sot?
lite för mkt skit kanske?
Här såg det iallafall fint ut lite rengöring sen bara innan ihopsättning hehe
har lite kvar å göra men det artar sig hehe vet nån om spjälluset från en Prelude med 2,0L motorn passar på min D16z6?