Måste säga att det var en mycket trevlig kväll, även min syster som var med för första gången gillade det väldigt mycket!
Hjälpte även Matte på myset med att stoppa lite bilar som ville ut från parkeringen, blev ju ett litet missöde där med att folk inte skulle parkerat där, men det löste sig fint ändå.
Synd lite på attityden några inlägg ovan, att det verkar som vissa bilar inte är värdiga att komma på en bilträff, bara för att det inte är en supersnabb, superdyr superbil, men å andra sidan tycker jag defintivt inte man har så mycket att säga till om bara för att det står Type R på bakluckan...
Nåväl.
Även natten fortsatte i bilträffsanda, då pratar jag inte om att jag åkte på någon annan träff, men drömde gjorde jag!
Fast det var mer än mardröm, polisen hade satt in allt kavalleri och jag blev tydligen arresterad (av någon anledning) och fick åka polisbil tills jag vaknade...
När jag vaknade var min första tanke: "Om de arresterar mig utan anledning så är det frihetsberövande!"
för att sekunden efter det inse att det var en dröm, haha.
Skönt också att det inte var fylla denna kväll, förstörde ju totalt förra fredagen, trodde bilträffarna höll på att bli fjortisfester, men tur nog så verkade dessa personer inte bege sig till varken Jakan eller myset för att förtära diverse 2,25%-iga drycker.
Så, som sammanfattning: En riktigt bra träff!
Och för att tillägga: Masterworks, din Corvette... Den.. Den.. Är underbar
(Speciellt ljudet)