3206
Sök

Sponsor

StylingFreak
220 Inlägg
5 maj 2006
Trådstartare
Någon som vet hur man går till väga för att skaffa sig sponsorer?
Massa bilar tycks ha det.

styling or tuning?

StylingFreak
220 Inlägg
5 maj 2006
Trådstartare
Skriv svar till min mejl.

styling or tuning?

Fotograf
966 Inlägg
5 maj 2006
Och till mig..smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

26 Inlägg
5 maj 2006
du måste nog göra rätt mycket med din bil själv. du måste få dom intresserade.skulle tipa på att det e dom som letar upp dig om din bil e fett..så e det i alla sporter,(vissa upp sig på alla myliga träffar)
men testa du och ring till nåt fett företag och fråga om du inte kan få lite sedlar..
Pissa på sponsorerna,vissa vad du kan istället.Och gör det med glädje och känn dig stolt sen.
p

my mom have killde me, if she see me draving

321 Inlägg
5 maj 2006
sk8kungenapa skrev:

Jag har sponsorer på min bil. MEN det är inget man bara får utan vidare, utan se till att du har ett seriöst upplägg samt planering för projektet.

Finns en hel del trådar ute om det på garaget.org

Mvh / niclas

Tough ain´t...ENOUGH!

Fotograf
966 Inlägg
5 maj 2006
-Ncs- skrev:
sk8kungenapa skrev:

Jag har sponsorer på min bil. MEN det är inget man bara får utan vidare, utan se till att du har ett seriöst upplägg samt planering för projektet.

Mvh / niclas

Vad menar du med seriös upplägg?smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

321 Inlägg
5 maj 2006
MickeTuncer skrev:
-Ncs- skrev:
sk8kungenapa skrev:

Mvh / niclas

Ja ett exempel kan ju vara vad du kan göra för firman som du vill ska sponsra, dom vill inte ha ett intryck av att du bara vill ha saker för att sen inte göra något, vad du har får målsättning med bilen, var den ska synas, var kommer sponsorerna att synas, kan dom tjäna på att just du har deras namn etc etc etc... du förstår nog smile

Tough ain´t...ENOUGH!

Fotograf
966 Inlägg
5 maj 2006
-Ncs- skrev:
MickeTuncer skrev:
-Ncs- skrev:

Mvh / niclas

Ja ett exempel kan ju vara vad du kan göra för firman som du vill ska sponsra, dom vill inte ha ett intryck av att du bara vill ha saker för att sen inte göra något, vad du har får målsättning med bilen, var den ska synas, var kommer sponsorerna att synas, kan dom tjäna på att just du har deras namn etc etc etc... du förstår nog smile

Jaaaaahaaaaaja..smile Hehe okey jo men då förstår jag.. Men asså.. hmm.. Med billjud osv då? man syns och hörs väl överallt med ljud? Vi säger att jag vill ha sponsor ifrån BRL.. hur ska jag ta mig i väga då?=p

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Colaberoende
1 219 Inlägg
5 maj 2006
Har hört rykten om att du får köpa allt till fullpris och installera det.. Därefter får du din spons från dom. Hur mycket kan variera men det är ju vissa procent.

T.ex. En jag känner lite la 60 000 på Bilstereo ur egen ficka. När bygget var klart och firman nöjd så fick han tillbaka en del av sina pengar.

Så det är mycket pengar man pratar om ändå i slutändan.

/Ena
Senast redigerat av Ena (5 maj 2006)

Fotograf
966 Inlägg
5 maj 2006
Åh fan..  Kanske ska vänta lite med grymmare ljudanlägggning och köra på mina 10tums MDS basar i org. låda..=p hehe

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Sök