Tjenare!
Tyvärr kom det annat iväg igår så den lovade updaten kommer här istället. Kolla bilder
När jag lyft på dämpningsmattorna som för övrigt sitter som berget hittade jag lite rost. Inget allvarligt.
Dämpningsmattorna borta, bara klistret kvar.
The game has began..
Ståltrissa VS. Dämpningsmattors klet. Winner is ståltrissan.
En av dessa vänsterbak läckte så tog bort dom och blästrade upp dom och ska täta om dom. Lite dåligt av volvo att inte hitta på någon bättre lösning till det.
Har även ramlat över buren som ska i bilen, dock är den till en 242:a så måste svetsa om botten plattan på huvudbågen så den inte är så långt bak. Annars en kalas fin bur
Rosten som är på en bild högre upp gav jag mig även på också. Slipade den plåtren och la på kemiskmetall i hålena för hade ingen tillgång till en svets just denna kväll. Men det borde gå lika bra eftersom det inte rostar och funkar nästan som spackel fast lite bättre.
Rostskyddad en av plattorna i golvet, bara täta pluggen och sen börja lacka
Som bilen står just för tillfället, tror det blir riktgit bra, nu är det bara rostskydda där det är plåtrent och sedan lacka bilen inuti
Det var allt för denna helg, möjligt att det blir en sväng till garaget imorgon med och fortsätta med insidan, för den är ju snart klar så jag kan ge mig på upphängningen.
090926