Riktigt dåligt med bilder just nu, jag vet. Jag har varit i garaget och gjort iordning nästan allt på golvet, bara tre hål att svetsa också. Tycker inte det är så jätte intressant med bilder från golvfix så det kanske inte blir så jätte mycket bilder just nu men det kommer givetvis komma massa mer bilder när golvet är avklarat
Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri! www.garaget.org/Triton
Motorutrymmet är färdigt, halvblank svart blev det med silvriga detaljer. Bilder kommer, kameran har dummat sig lite. Nästa att göra är antingen att svetsa golvet så det går att lacka inuti och sedan klämma dit nya dämpningsmattor, tänkte fylla dörrarna ganska duktigt iochmed att det är ganska mycket tomrum i dörrarna. Sedan är det bara att ha i inredningen igen. Andra alternativet är ju att hänga i motorn plus provstart så det står klart också, risken då är att suget att få ut den kommer öka brutalt så det bara blir skit av resten Vi får se. Ber om ursäkt igen för dåligt med bilder men som sagt kameran dummar sig. Men snart är det jullov och då kommer det bli ett rejält ryck eftersom jag vill ha klart bilen till sommarn. Så tappa inte tålamodet, bilder kommer
Mvh Emil
091216
Här kommer den lovade updaten, många bilder på en gång men som sagt kameran har bråkat lite men nu har jag äntligen fått styr på det hela och jag har kommit igång riktigt bra med projektet, sysslorna minskar en efter en. Kolla bilderna och kommentera gärna
Städat och gjort fint innan lack.
Efter lack, blev riktigt bra. Ser mycket trevligare ut nu.
Kapade upp hålet på passagerar sidan fram och började laga rost
Blev nöjd med resultatet, svetsningarna ser ut som skit men det sitter fast och bra så det duger.
Blev också tvungen att tillverka sista biten utav balken för den hade nästan försvunnit.
Svetsade också fast pluggen för den hade släppt.
Det var väl allt för nu, mer bilder kommer igen jag lovar
Kommentera på nu grabbar!
Haha, jaa.. Tappade gnistan och motivationen ett bra tag men har faktiskt kommit igång nu igen.. Så nu är det full fart, vem vet? Det kanske kommer bilder
Ni som verkligen tycker det är en intressant tråd kan ju hålla utkik på mitt galleri på projektet, lägger upp bilder där snabbare än i tråden Kommentera gärna också funderingar och sånt