det ända jag satt som effektmål är minst 500 hk, men tror jag kommer bräcka det... Jodå baksäte osv ska rivas ut och bilen ska lämnas iväg för bygge av halvbur, sen ska bara 2 st sitta still stolar in med 6 punkts bälte in tar ett steg i taget dock så prioriterar motorn först, kostar mycket tid och pengar detta bygge
Edit: verkar som jag troligtvis har fått tag i 2 st nya kamaxlar till toppen också.
precis ta en sak i taget, bur lär du ändå inte ha på engång !
det ända jag satt som effektmål är minst 500 hk, men tror jag kommer bräcka det... Jodå baksäte osv ska rivas ut och bilen ska lämnas iväg för bygge av halvbur, sen ska bara 2 st sitta still stolar in med 6 punkts bälte in tar ett steg i taget dock så prioriterar motorn först, kostar mycket tid och pengar detta bygge
Edit: verkar som jag troligtvis har fått tag i 2 st nya kamaxlar till toppen också.
precis ta en sak i taget, bur lär du ändå inte ha på engång !
500 hk låter fint, men mera vill mera HAAAA
blir de 7a kammar eller ?
Vart köpte du dina 7a kammer, jag har leta hela sommaren men inget fynd än
Så du vet kan man köra 900 hk både med 7a kammar o original kolvar (PPF Ärtan) bänka ju sin Audi 90 Q till 900 där om kring !
Fint med varvning på 8500 rpm och en turbo 5a av en Audi ! Man kan ju inte missa den direkt