NordiC skrev:
Losgard skrev:
Decibel skrev:
Samma ägare högst upp ja. (Forsikringsselskabet Codan Pension)
ALLT annat skiljer, bankkonton, kundtjänst, utredare, handläggare...
Bara för att mellanmjölk och lättmjölk görs på samma fabrik så är det inte samma sak
Kan säga att Atava använder Trygghansas utredare. Jag fick utredare Mikael Lindqvist som utredare når min Saab blev stulen, och han jobbar som försäkringsutredare för Trygghansa. f.d polis. En riktigt jobbig jävel...
Kan även passa på att nämna att min Saab blev stulen och att jag inte fick någon ersättning för att bilar med imobilizer inte går att stjäla. Dvs helförsäkring helt i onödan...
Btw
Stöld går på delkasko=halvförsäkring
hehe när du tar upp det. Jag pratade med en kund idag som var ganska arg över att hennes bmw m5 nyare modell har blivit stulen och hon nekad pengar. För bmw orginal försäkring *host*IF*host* hävdar att en bil med imobilizer inte går att själa. Den är jobbig!!
PS: Mikael Lindqvist är en otroligt bra utredare en av de med bäst omdöme.
Mvh
Han är den jobbigaste jävla idioten, han gjorde flera hembesök hos mig och ställde samma fråga i typ 30 minuter i olika formuleringar varje gång. Sen en gång så hade han med sig sin kollega också, inte för att det störde mig särskilt. Men om han nu är en sån bra utredare, varför då ha med sig sin kollega som också var f.d polis?
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!