3494
Sök

Person efterlyses! Karlshamn/mörrum

4 670 Inlägg
25 september 2009
Om de verkligen gått 1 år? Tror du innerst inne att han kommer göra klart bilen?

Om du vill ha hem din bil så tycker ja ett samtal till lokala polisen o be dom skicka en bil dit för att du ska hämta hem din ägodel! ¨

sen ska du se att du får med dig den hem, Förstår inte hur man kan tro att han kommer fixa nått han inte gjort under ett helt år? O varför betalar du innan du sett jobbet bli utfört?

Har då ALDRIG betalat för något arbete i förväg utan ALLTID när jobbet är klart!

Se detta som en ev dyr lärdom o lär dig av dina misstag!

Har du kvitto på att ett jobb ska utföras så kan du gå upp i domstol med målet!
Är de ett företag som gått i konkurs så kan du nog tyvärr glömma dina pengar o jobbet för detta!
Senast redigerat av mickius (25 september 2009)

4 670 Inlägg
25 september 2009
Måste bara fråga hur fan kan man betala 50000:- innan ett jobb är utfört???? yikes

109 Inlägg
25 september 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Så du har nyss fått jobb, men inte varit där innan dess på en vardag? (För det skrev du att du inte kunnat)
Låt ju genialt, tänk om man hade kunnat släppa alla problem på vardagarna.

Eller vänta, när jobbar folk?

nej jag har inte vart där nere på över ett år nu. vet inte hur bilen ser ut ens. eller om den står kvar.

eller jo föresten. det vet jag. varför? antagligen därför jag vart där nere ofta nog för att veta att inget blir gjort samt att bilen står kvar. det blir dock lite svårt att åka ned varje vecka å sitta barnvakt åt puckot när det är 40 mil tur och retur.

så du säger att folk jobbar mitt på vardagarna? de va som fan de hade jag ingen aning om.
eller... varför tror du jag söker någon i området?. och intelligent som du verkar så vet du säkerligen om att ALLA verkstäder inte jobbar 7-16 som du gör.

upprepar: jag vill bara ha bilen klar efter som jag vet att killen är kapabel till det och att det ligger så mkt pengar ute redan.
och JA jag har vart där nere redan. flera gånger. majoriteten av gångerna på helger och då har han inte vart där mer än 2 ggr av 10.

now stay the fuck out of my topic om du inte har nå vettigt att kontribuera
Senast redigerat av santas_bitch (25 september 2009)

DFFL
9 020 Inlägg
25 september 2009
Jobbar inte verkstäder 7-16?
Det gör de iallafall på Audi i Malmö.
Jag gör det verkligen inte, är inte intresserad av att slava hela dagarna för samma summa som jag får trots att jag sticker från jobb innan lunch...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

109 Inlägg
25 september 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Jobbar inte verkstäder 7-16?
Det gör de iallafall på Audi i Malmö.
Jag gör det verkligen inte, är inte intresserad av att slava hela dagarna för samma summa som jag får trots att jag sticker från jobb innan lunch...

jo klart förlåt mitt fel. men min bil står inte i malmö som du säkert märkt av topic.
dessa tider kan absolut varriera ifrån verkstad till verkstad.

407 Inlägg
25 september 2009
vad är det dom skall göra med bilen som kostar 50papp?och fick du kvitto på att du betalt in dom cashen och lämnat fälgar?eller skulle personen/företaget göra det svart?

1 464 Inlägg
25 september 2009
Kan inte köra för att hjälpa dig själv, men du kan ju kolla upp följande personer också;

Kod:
raderat. /admin

Nu vet jag inte om företagets adress är en hemadress eller företagsadress.
De andra individerna verkar iallafall ha något att göra med företaget då de fick rekomenderade brev när kommunens miljönämnd belade Auto-Lack med vite pga. brott mot lite av varje. Ägare? Anställda? Grannar? Osäker, men det kanske kan ge dig fler sätt att få kontakt. hmm

Lycka till iallafall.

Senast redigerat av chrizz (25 september 2009)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

Administratör
11 916 Inlägg
25 september 2009
Det här börjar likna förtal. Vänd dig till konsumentverket eller polisen om du anser att du blivit utsatt för brott.

Det är inte tillåtet att hänga ut varken företag eller personer i forumet.

Lycka till.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök