Fan vad vackert du! Men sätt kanske en stor jävla plastpåse bakom? Så slipper du fylla bilen med glas
Kunde du inte ring o sagt det innan :S Flickan fick ju köra o hämta mig så har privat chaffis imorron ^^ fan det tänkte ja inte på men finns dammsugare samt att ja sitter aldrig där back
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Men jag visste inte det fören jag såg skiten nu PUCKO! Men gör det, kan bli svårt att få ut allt glas ur bilen ju.. Om den fortfarande är hel?
jag har ingen aning Jag e inte hemma nu men får se kanske kan köpa biltema klädsel
BEHÖVER HJÄLP.
Bil jäveln startar inte efter ja drog av batteriet o svetsat. Allt är som det va innan förutom ett helt avgassystem nu. Den går runt utan gnista kan vara tändmodulen men 783kr eller nått sånt för en ny nej tack Någon som har tips bara Let it rain
Vad är det för tillvärkare på motorelektroniken? kanske kan prova med en tändmodul från en volvo... nu är jag iofs hemma och vabbar i varjefall morgon.
Hejsan hejsan. Hittade en liten donatorbil trodde jag men tycker faktiskt mer om den nya än den rosa så kommer bli den rosa som blir donatorbilen Men vem vet kanske denna också blir rosa
Så hädanefter blir det leka med en Ford Sierra GT istället för CLX låter mycket häftigare ose
Här e kärran 2000kr 4a ägare innan mig en 93a. Heeelt ok tycker då jag
Jääääkligt fina stolar får jag väll säga. sköna e dom också med svankstöd
Står rally maskinerna
Hade jag fått så hade ja bara låtit dom stå så alltid Tycker dom e såååå söta XD Ett stort plus till GT:n dock att den har dragkrok