3152
Sök

Eftersnack Linköpingsträffen

41 Inlägg
27 september 2009
Är det någon som har laddat upp några bilder än ifrån kvälls aktiviteterna från Torvinge??

GT-Driver
88 Inlägg
27 september 2009
Helt ok träff smile, Va inte fel att man fick köra av sig lite heller tongue.

///Levi

Regards/ LeviST ;)

Avstängd
115 Inlägg
27 september 2009
Trådstartare
ne utan jag hade bilden uppladdad men admin tog bort den pga att bildkvalitet fan e det han vill bilden va helt ok asså inget fel på den
Cyruc skrev:
Craazy_ skrev:
Skiter it finns folk som har sämmre kvalite på sina bilar än vad jag har, jag ser INGET fel på den bilden helt ärligt asså ,, att han orkar hålla på
mickius skrev:

Redan fått varning o fortfarande håller på?

Verkar inte förstå riktigt.... Kan ta lite tid innan bilden kommer upp eller så är det något fel på den bilden

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
27 september 2009
Craazy_ skrev:
ne utan jag hade bilden uppladdad men admin tog bort den pga att bildkvalitet fan e det han vill bilden va helt ok asså inget fel på den
Cyruc skrev:
Craazy_ skrev:
Skiter it finns folk som har sämmre kvalite på sina bilar än vad jag har, jag ser INGET fel på den bilden helt ärligt asså ,, att han orkar hålla på

Verkar inte förstå riktigt.... Kan ta lite tid innan bilden kommer upp eller så är det något fel på den bilden

Har samma problem, inget fel på min kvalité heller, taget med 8megapixel kamera. Och när man mejlar den ansvariga undviker han bara att svara på frågorna om hur dom kan lägga upp bilar på framsidan med sämre kvalité på bilderna. Han ger bara massa andra dumma svar på 5 års nivå. Riktigt less på garaget nu.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

Avstängd
103 Inlägg
27 september 2009
hahah fick låna en polares inloggning tongue haha  aa jag menar det fan spelar de för roll om de lite mörkt lr så  inte för att min va det men men ahha  blockad i 3 dagar nu ,, skiter it , är jävligt trött på denna sida..
inget e ju tillåtet här inte ett jävla skit
marwin_of_sweden skrev:
Craazy_ skrev:
Cyruc skrev:

Har samma problem, inget fel på min kvalité heller, taget med 8megapixel kamera. Och när man mejlar den ansvariga undviker han bara att svara på frågorna om hur dom kan lägga upp bilar på framsidan med sämre kvalité på bilderna. Han ger bara massa andra dumma svar på 5 års nivå. Riktigt less på garaget nu.

Bil rekondare
173 Inlägg
27 september 2009
Synd att man missa träffen! den va faktiskt in planerad men ja fick punka på nya saaben med 20" det va mindre kul när man nyss hade köpt den, tur va att ja märkte det ganska så snabbt så inte fälgen kom till skada!  Nytt år 2010 och mycke nya träffar det är not att längta till!

Håltagare
239 Inlägg
27 september 2009
tycker det va rätt bra drag på träffen även om man kom lite sent tongue och på Duka va det ju trevliga aktiviteter big_smile ser fram emot träffarna 2010..

13 Inlägg
27 september 2009
Marroe skrev:
Det var kul, AG:s S2 är ju inte att leka med..

Det är Hackes S2:a, AG:s ägde den förut!

465 Inlägg
28 september 2009
galeen skrev:
laaantz skrev:
ngn som vet om den där s4an(rätta mig om jag har fel) finns på garaget? en svart, stod mestadels parkerad vid AG's s2  & gick & lät bra som faaasen!.. ngn som vet?

Den bilen i fråga är en audi 90 med duktig med pulver, är ursprungligen ifrån Jönköping men nya ägaren om jag fattat rätt bor i/runt linköping, Vad jag hörde från någon annan så gick tydligen växellådan sönder för honom.

Jag tror det är denna bilen men inte helt undra på om han sålde den sen eller inte. http://www.garaget.org/?car=159688

denna jag letade efter, gick sjukt gött!!smile

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
28 september 2009
Nån som har lite info om den svarta Supran som jag körde mot på kvällen?

Majestas
1 319 Inlägg
28 september 2009
laaantz skrev:
galeen skrev:
laaantz skrev:
ngn som vet om den där s4an(rätta mig om jag har fel) finns på garaget? en svart, stod mestadels parkerad vid AG's s2  & gick & lät bra som faaasen!.. ngn som vet?

Den bilen i fråga är en audi 90 med duktig med pulver, är ursprungligen ifrån Jönköping men nya ägaren om jag fattat rätt bor i/runt linköping, Vad jag hörde från någon annan så gick tydligen växellådan sönder för honom.

Jag tror det är denna bilen men inte helt undra på om han sålde den sen eller inte. http://www.garaget.org/?car=159688

denna jag letade efter, gick sjukt gött!!smile

Den var en fröjd för både öga och öra roll

Sinnessjuk bil !

Team VeboTrim

60 Inlägg
28 september 2009
Tyckte träffen vart riktigt lyckad! smile  Ingen som tog nåra kort på dom senare aktiviteterna ?? smile
Ser fram emot träffarna 2010!

// Johan //

424 Inlägg
28 september 2009
marwin_of_sweden skrev:

Den här kanske?

<---
Senast redigerat av meatos (28 september 2009)

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
28 september 2009
meatos skrev:
marwin_of_sweden skrev:

Den här kanske?

Haha ja det verkar vara dig ja letade efter:P

<---

192 Inlägg
28 september 2009
T-Andersson skrev:
TurboTias skrev:
Kalle anka-race. Kan inte några bara ta tag i det på allvar så det kan skötas lite snyggare och säkrare?
Fem pers och lite planering så skulle det se mycket bättre ut på racen.
Behöver ni tips/hjälp så är det bara att ni hör av er...
Potenta bilar finns det ju och dom förtjänar bättre arrangemang.

MVH TT

Det kommer bli bättre till nästa år! smile

Jag tyckter det vart en godkänd avslutningsträff för året!
Tack för i år!...Så återkommer vi nästa år igen! smile

Som sagt planeringar o allt för nästa år kommer snart dras i gång o tanken är den att det ska bli ordning o reda till nästa år! men som sagt the crew har ej kommit i gång ordentligt en!

Avstängd
103 Inlägg
28 september 2009
fredde_86 skrev:
T-Andersson skrev:
TurboTias skrev:
Kalle anka-race. Kan inte några bara ta tag i det på allvar så det kan skötas lite snyggare och säkrare?
Fem pers och lite planering så skulle det se mycket bättre ut på racen.
Behöver ni tips/hjälp så är det bara att ni hör av er...
Potenta bilar finns det ju och dom förtjänar bättre arrangemang.

MVH TT

Det kommer bli bättre till nästa år! smile

Jag tyckter det vart en godkänd avslutningsträff för året!
Tack för i år!...Så återkommer vi nästa år igen! smile

Som sagt planeringar o allt för nästa år kommer snart dras i gång o tanken är den att det ska bli ordning o reda till nästa år! men som sagt the crew har ej kommit i gång ordentligt en!

ja e på`t .....   men nu ställer vi av sommar bilarna o gör i ordning vinter börn bilarna smile längtar till dom första snöflingorna,   då gävlar blir det full tank o ut o sladda

2 182 Inlägg
28 september 2009
Kunde inte komma sad verkar som man missa nåt bra

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

98 Inlägg
29 september 2009
Ja har film fast bara när ja körde. En polare har massa filmer kan ju fråga honom om han kan lägga upp.

Kan ingen öppna en hem sida där man får prata om race. Det får man ju inte här. Men ja respekterar garagets regler! Tänkte det finns säker några bra data nissar där ute! (eller kanske redan finns!?)
Senast redigerat av Bjorkracing (29 september 2009)

Dästo mer dästo bättre

593 Inlägg
29 september 2009
Mkt trevlig kväll! Otroligt nog var det väldigt mkt folk och de va full rulle hela kvällen!

Har dock kommit fram till att en diffbroms blir vinterns investering, då grepp är inget som existerar på min bil över huvudtaget sad

hade gott så ses vi ute på träffarna 2010 igen!

252 Inlägg
29 september 2009
galeen skrev:
laaantz skrev:

Är kompisens, han köpte den av joel i jönköping.
Vi hade hållt på hela dagen för att byta växellådan ( den var rasad när han köpte den)
Kompisen skulle göra en start när racen precis börja, poff så försvann alla växlar förutom 5an så vi kunde ta oss hem.

http://www.garaget.org/?car=169186

Sök