Här har vi då projektet med min Volvo 855 GLT från 1993. Bilen köptes för en väldigt liten summa pengar för att bli en simpel övningskörningsbil. Detta spårade dock ur rätt omedelbart då bilen bara vart finare och finare. Och nu... Visa mer
Pew... nu har jag läst igenom hela tråden, fördelade läsningen över ett par dagar. Annars skulle jag nog legat däckad nu. Men helt klart riktigt grymt jobbat, och jag hoppas att man får se bilen nångång i nästa år!
Pew... nu har jag läst igenom hela tråden, fördelade läsningen över ett par dagar. Annars skulle jag nog legat däckad nu. Men helt klart riktigt grymt jobbat, och jag hoppas att man får se bilen nångång i nästa år!
Haha härligt! Tack så mycket! Kul att höra. Jodå ska försöka få ut bilen i landet nästa sommar
JimBo__ skrev:
Kärlek!
BOLIN_ skrev:
JimBo__ skrev:
Kärlek!
+1!
Du får gärna göra samma arbete på min V70 om du vill Dennis!
fan va gött Ser ju skitbra ut Nyskick med en extra förfining
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502