Skulle inte monterat den, ser fräschare ut utan. dessutom var den mkt finare än bilen så du får polera upp bilen så dom ser mer lika ut om det ska vara snyggt...
och lacka det jävla tanklocket
Vingen är olackad
Och ja locket ska lackas, men det blir efter avställning (ska lacka lite annat då med)
Bättre utan. Men vill du ha vinge så ska du ha den du har, ingen annan vinge ser bra ut på just 740. Eftersom din bil har ett lite sportigt stuk så skulle en vinge kännas naturlig på ett sätt. Klurigt men jag hade kört utan.
Senast redigerat av EmilHammarlund (30 september 2009)
Hehe, tack för åsikterna. Är grymt kluven just nu. Tycker den är rätt snygg, men det blir ju cleanare utan vingen.
Då är det bara att tänka efter ordenligt och länge hur du helst vill ha det. Din bil ska du göra efter din smak, inte någon annans. Och skulle du bestämma dig för att sätta dit vingen går den alltid ta bort ifall du ångrar dig. Är du inte sugen på att sätta dit vingen nu kanske du vill göra det om ett år och då är det bara att sätta dit den...
Om du är kluven så vill ajg säga att du ska på med vingen! ser så tråkigt ut utan vinge... och alla andra kör ju med r-vingen så varför inte?
Skaffa sånna där extraramper baktill också så kommer de se grymt ut.. du vet så att du får några "extrarader" med reflexer samt en "ramp" bakom nr plåten, det kommer se fett ut..
Vingen är ju schysst ju, enda vingen som passar till bilen för övrigt (R-vingen är ju helt fel). "Heckspoiler, Made in Austria" is the shit! Men inget måste direkt.
Tycker att du har en riktigt fin 740, fortsätt vårda den Sen tycker jag att du ska fixa bilen efter egen smak, men eftersom du vill ha ett råd så säger jag att bilen ser mycket bättre utan.
Skulle det vara jag som hade vingen så hade jag satt distanser på de inre 2 stagen så som de gjorde på rallybilarna.. Det är jävligt mycket styggare än orginal, för då blir ändarna i luften, och hela vingen känns mycket mer racing...
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.