3709
Sök

Focus Acoustics och Exydos Car Audio bygger demobil Då var säsongen igång. :)

Pro detailer
417 Inlägg
3 mars 2010
Sweeet, då jävlar ska det bli blankt....precis som vanligt när jag fixar och donar big_smile wink

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

VW Ägare
1 011 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
Fartsyndare skrev:
Sweeet, då jävlar ska det bli blankt....precis som vanligt när jag fixar och donar big_smile wink

I know. Du är grym. Därför du får jobbet att göra det. big_smile

Bättre polerare än dig hittar man inte.

Henrik Eberlund

VW Ägare
1 011 Inlägg
7 mars 2010
Trådstartare
Bilen är nu i Skåneland igen. Obsavera årets val av fälgar. smile

http://www.gatbilar.se/galleries/839/3/4b9418579f9a8.jpg
En väldigt skitig Passat anländer till Helsingborg där min polerare ska ta hand om bilen.

http://www.gatbilar.se/galleries/497/3/4b9418790e772.jpg
Endast tvätt. Blev ganska stor skillnad med bara tvätten. Iphonens kamera är skit och därför ser färgen väldigt konstig ut.

Nu ska Möller jobba med bilen och har den klar om ca en vecka.

Henrik Eberlund

Pro detailer
417 Inlägg
8 mars 2010
Och som han jobbar sen, men bra blir det med tanke på omständigheterna. Memorera regnummret så du vet vilket bil som är din tills du ska hämta den wink

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

Lackerare
29 Inlägg
9 mars 2010
skönt att resan gick bra hem=)

Livet är hårt och hänsynslöst

35 Inlägg
11 mars 2010
Phu nu har jag läst igenom alla sidor kan bara säga är väldigt imponerad av ditt bygge Henrik. Också dök dom där semlorna upp igen man blir så sugen:)Skall upp till elmia som besökare i år så jag skall leta efter dig så man får se bilen live Vi hörs.

//Janne

VW Ägare
1 011 Inlägg
11 mars 2010
Trådstartare
Lowe skrev:
Phu nu har jag läst igenom alla sidor kan bara säga är väldigt imponerad av ditt bygge Henrik. Också dök dom där semlorna upp igen man blir så sugen:)Skall upp till elmia som besökare i år så jag skall leta efter dig så man får se bilen live Vi hörs.

Tack så mycket för dom orden. Dom värmer en.

Hör av dig om du har vägarna förbi mig i slutet av månaden så kan du få en förhandsvisning. big_smile

Henrik Eberlund

Pro detailer
417 Inlägg
12 mars 2010
Eberlund skrev:
Lowe skrev:

Hör av dig om du har vägarna förbi mig i slutet av månaden så kan du få en förhandsvisning. big_smile

Annars står bilen just nu betydligt närmre dig om du vill tjykika på den wink tongue

Och jodå Henke, bil blir det nog, tar bara en jävla tid att få någon form av liknelse till hyffs på det nylackade.

VW Ägare
1 011 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Fartsyndare skrev:
Eberlund skrev:
Lowe skrev:

Annars står bilen just nu betydligt närmre dig om du vill tjykika på den wink tongue

Och jodå Henke, bil blir det nog, tar bara en jävla tid att få någon form av liknelse till hyffs på det nylackade.

VAA!! Erbjuder du förhandsvisningar på min bil.... Hoppas du tar bra betalt. ;P

Henrik Eberlund

35 Inlägg
12 mars 2010
Haha närmare till hbg än Tyringe.

//Janne

Pro detailer
417 Inlägg
12 mars 2010
Jadå, jag lurar på honom ett polerjobb wink

Står btw inte solfilmsmontören längre på din bil wink

247 Inlägg
13 mars 2010
När ska du lägga upp bilder på ljudbygget?

Exydos Car Audio Tuning Zone Uthulin Illi Tuning Magnat

VW Ägare
1 011 Inlägg
13 mars 2010
Trådstartare
Lill-horvi skrev:

Långfredagen. big_smile

Henrik Eberlund

247 Inlägg
13 mars 2010
Eberlund skrev:
Lill-horvi skrev:

Långfredagen. big_smile

Skicka över bilder till min mail. :-)

VW Ägare
1 011 Inlägg
13 mars 2010
Trådstartare
Lill-horvi skrev:
Eberlund skrev:
Lill-horvi skrev:

Långfredagen. big_smile

Skicka över bilder till min mail. :-)

Ska ta göra det. SKa bara ta lite nya bilder imrogon när bilen kommer hem till mig igen.

Henrik Eberlund

247 Inlägg
13 mars 2010
gött :-)

729 Inlägg
13 mars 2010
Förstår inte att jag missat den här tråden! yikes Mycket intressant läsning, kanon jobb du gör! smile

Vad kostade float glass skivan? Vad är skillnaden mellan float glass och plexi?

VW Ägare
1 011 Inlägg
13 mars 2010
Trådstartare
ts85 skrev:
Förstår inte att jag missat den här tråden! yikes Mycket intressant läsning, kanon jobb du gör! smile

Vad kostade float glass skivan? Vad är skillnaden mellan float glass och plexi?

Tack så mycket.

Floatglasskivan kosta 300kr.

Skillnaden är att floatglas är glas och plexi är inte glas.

Lättare sagt.
Floatglas är glas
Plexiglas är plast.

Henrik Eberlund

Pro detailer
417 Inlägg
14 mars 2010
Bilen är åter i Eberlunds händer, take care man, det var fan inte lätt att få till den putsen wink

VW Ägare
1 011 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
Fartsyndare skrev:
Bilen är åter i Eberlunds händer, take care man, det var fan inte lätt att få till den putsen wink

nej men du lyckades jävligt bra. Tack för hjälpen mannen. Vi hörs om ca två veckor om inget annat. Nu är det slutspurten som gäller.

Henrik Eberlund

Sök