En sak att tänka på, det finns SPEC1 och SPEC2 av R33 GTS-T, det är samma motor men nyare version på spec 2 är nyare, årsmodeller från -96 och nyare är spec 2, vet inte riktigt vad som är "bättre" med spec 2, men det är skillnad när man söker karossdelar osv
HICAS brukar kunna strula en del, kolla om den är borttagen, trasig eller fungerande
Kolla om fartspärren sitter kvar, antal ägare, ju mindre ju bättre
Beror på vad man är ute efter men ju mindre det är skruvat i den ju bättre tycker jag, kolla hur långt den gått och gör ett M-Test innan du köper
![smile](img/smilies/smile.png)
Det gjorde jag
GT-R är svårare att leka med (om man nu har sånt i åtanke) men snabbare i starten (iom AWD), GTS-T har RB25DET och GT-R har RB26DETT, GTS-T är mer populär och kostar lite mindre att äga, och man slipper ha fyrhjulsdrift (vilket kanske är otrevligt när / om saker börjar gå sönder), och det finns även en GTS utan T, altså en R33 GTS utan Turbo, dessa brukar vara lite billigare (och tråkiga?
![tongue](img/smilies/tongue.png)
), är lite osäker på vad det är för motor i dem, RB25DE heter den nog (gissar) ;P