Kan ju säga att det är fortfarande 'halt' ute på vägarna fast det märker väll inte ni penta räggers av Men blir de inte bäst om vi samlas ute vid max och elgiganten som man gjorde förr och la av några börns sen dra till transport vägen? Då är vi ju inte lika mycket ivägen för folket som kommer från hofterup och ska till lödde eller folket som ska från lödde till hofterup osv, Och ställa sej på smart clubs parkering är bara korkat och ställa sej uppe vid harald nyborg blir de bara en jävla bit å gå för oss lata^^
ja smartklubs parkering är fortfarande stängd och kommer vara det ett bra tag framöver. så jag tror det bästa hade varit att ha träffen på det gamla stället? vad säger ni som var där för 5 år sedan då det var bra ös där ute när där kom folk från tyskland och danmark osv?
ja smartklubs parkering är fortfarande stängd och kommer vara det ett bra tag framöver. så jag tror det bästa hade varit att ha träffen på det gamla stället? vad säger ni som var där för 5 år sedan då det var bra ös där ute när där kom folk från tyskland och danmark osv?
Med gamla stället menar du dit jag länkade förut? Jo det funkade bra isåfall.
Med gamla stället menar du dit jag länkade förut? Jo det funkade bra isåfall.
Japp gamla stället där vid transport vägen, den gatan där biltvätten osv ligger i ända änden och Jonte engdahl och banken osv ligger på andra änden=)
och där kan man ju ställa sej på gräsmattorna osv och alla andra smågator längst den vägen.
Tidigare var det på en annan väg dvs transportvägen. Finns massor av parkeringar längst med vägen. Om inte parkeringen öppnar som varit stängt ett par månader så kan man alltid ha träffen där den låg tidigare
Tidigare var det på en annan väg dvs transportvägen. Finns massor av parkeringar längst med vägen. Om inte parkeringen öppnar som varit stängt ett par månader så kan man alltid ha träffen där den låg tidigare
Det bästa alternativet som det ser ut nu. Ingen vidare trafik på den gatan iheller om nu 2 bilar skulle vilja och råka köra samtidigt. Inte för jag säger det kommer ända men OM.
Någon villig som har ett Crew som kan stå blockera utfarterna från parkeringarna, det är inte så många, typ 2-3st, och kollar så det inte kör ut bilar från sidorna/parkeringarna bredvid rakan. Man vet aldrig juh, vi kommer vara rätt många som kommer köra och vissa är ouppmärksamma i trafiken, vissa är lite fartblinda...
Säkertheten går först, eller hur garaget.org Hade vi pratat om "streetracing", hade tråden varit nere för längesen, men skriver vi bara om körningen fram och tillbaka. Glöm inte titta döda vinklen, blinka och panikbromsa inte... Det är inte streetracing vi snackar om nu!
ja nä de e ju absolut inget street race, vi bara träffas för att kolla på bilarna och snacka skit ju, sen att somliga gasar lite och dem har för dåligt fäste kan ju inte vi rå för eller hur.. host gandlaf host..