2455
Sök

Angående: Lödde-träffen!!

18 Inlägg
8 oktober 2009
Trådstartare
Någon som vet om de fortfarande e lödde träffen ?? Vi e några som tänkte köra upp från skurup:)

514 Inlägg
8 oktober 2009
ingen aning tänkte åka dit med kanske
Senast redigerat av DeFlo (8 oktober 2009)

BMW = Bil Med Wasakredit

18 Inlägg
8 oktober 2009
Trådstartare
okej men när kör ni från malmö??

116 Inlägg
8 oktober 2009
amen kom igen nu,klart man e pååååååååå

Lika Barn Leka Bäst..

48 Inlägg
29 oktober 2009
när e de träffarna. har för mig att de var torsdagar innan men om de har ändrats kanske.. ska dit ikväll iallafall så, e de träff ikväll hade ju vatt nice

se alla avundsjuka blickar!

14 Inlägg
29 oktober 2009
vi åkte dit för två veckor sen och då var där typ bara 4 bilar så det verkar som om det är slut kört

81 Inlägg
29 oktober 2009
vi är några st som ska dit iaf.

77 Inlägg
30 oktober 2009
fanns det nått folk igår?

223 Inlägg
4 november 2009
Väntar tills våren skall komma!

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

48 Inlägg
4 november 2009
ja våren e ju inte fel var och kollade på en vår/sommar bil till nästa år, en supra fast vi kollade på en skyline osså så vi får väl se vad de blir

se alla avundsjuka blickar!

Livsnjutare
155 Inlägg
9 november 2009
Ses till våren boys and girls ! ;D håll ut^^

223 Inlägg
28 november 2009
Svamp3n skrev:
Ses till våren boys and girls ! ;D håll ut^^

bmw mördare!

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

457 Inlägg
28 november 2009
Redigerat av  moderator

Detta har inget med denna träff att göra. Att länka till andra träffar är ej tillåtet.

/mod

Greasemonkey
189 Inlägg
3 januari 2010
hur blir de till våren me lödde? burger king har ju slagit igen och parkeringen e avstängd med betongsuggor vid alla infarter :S dags att flytta träffen någon annanstans nu?

De Man Inte Har Under Huven Får Man Ha Under Högerfoten!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
3 januari 2010
Men flytta den till Max eller till Ica maxi pakeringen bara? smile Finns även Lidils pakering där. smile?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Greasemonkey
189 Inlägg
3 januari 2010
ja till max hade ju gått men där går inte å räjsa :s

De Man Inte Har Under Huven Får Man Ha Under Högerfoten!

Uppfinnare
3 Inlägg
4 januari 2010
Jag är inte så duktig med datorn men jag försöker så gott jag kan.

Jag var på Lödde träffen 2 gånger i våras o det var himla trevligt, Det var en massa trevligt folk o fina fordon. De var sådana som var ombyggda från olika tids epoker vilka är trevliga att titta på det fanns även de som är sönder renoverade men jag ser det som en sann skapar glädje typ som en konstnär som har ett innerligt behov av att få skapa o få fram någon ting sen finns det de som aldrig lyckas men det kommer alltid nya projekt som skall fram o stilar som ändras det är väl det som är skoj så lycka till o kom fram till våren med era nya ideer så låt oss alla mötas på de olika träffarna runt om i sverige.

Titta gärna på Hans Rosling samt på Fredrik Härren Jätte intressant om man nu har intresse av världen.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
4 januari 2010
GandalfNilsson skrev:
ja till max hade ju gått men där går inte å räjsa :s

Går de inte? wink... Finns den streckan mellan Bauhaus och rundellen? big_smile eller så pakera man bilen å går till den gamla rakan å tittar när folk kör i såna fall? smile För på den "70vägen" är dee inga betongsaker (:

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
4 januari 2010
GandalfNilsson skrev:
hur blir de till våren me lödde? burger king har ju slagit igen och parkeringen e avstängd med betongsuggor vid alla infarter :S dags att flytta träffen någon annanstans nu?

vi flyttar betongsuggorna.

3 390 Inlägg
4 januari 2010
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök