2227
Sök

Bakrutetorkarspolare,få den att spruta nåt annat än spolarvätska

401 Inlägg
10 oktober 2009
Trådstartare
ja jag skulle behöva tips/förslag på hur man bär sig åt för att få den att spruta nåt annat...det ska spruta rakt ut och den måste väl ha en egen "tank" ..och kanske nån knapp...vad behövs det för grejer???

och även förslag på vad för gegga man skulle spruta ur den..nå klet som spolarvätska inte har lätt med

69 Inlägg
10 oktober 2009
haha, låter som en jävligt rolig ide:) hade du en som körde för nära dig sist du var ute på vägen lr?

"I think -- tide turning -- see, as I remember -- I was raised in the desert, but tides kind of -- it's easy to see a tide turn -- did I say those words?" -President Bush-, asked if the tide was turning in Iraq, Washington, D.C., June 14, 2006

401 Inlägg
10 oktober 2009
Trådstartare
nej jag är innerligt less på alla som tvärnitar och blinkar och har allmänna spasmeryck på vägarna och leker poliser....så...därför behövs nu något göras

1 534 Inlägg
10 oktober 2009
vet en här som monterade ett extra spolarsystem och fyllde det med vatten och satte sprutmunstyckena i fram så han kunde spruta vatten på folk vid övergångsställen wink

401 Inlägg
10 oktober 2009
Trådstartare
Iam2fast4U skrev:
vet en här som monterade ett extra spolarsystem och fyllde det med vatten och satte sprutmunstyckena i fram så han kunde spruta vatten på folk vid övergångsställen wink

lol ahhahaha..det skulle behöva vara standard på alla bilar  big_smile

C20LET
1 041 Inlägg
10 oktober 2009
mat olja går det alltid att använda, men eftersom du ska använda den bak så lär din bil få en del olja med eftersom bilen skapar luft virvlar bakom sig då den körs o så lär du få lite smuts du med.

det bästa du kan använda dig av är munstyke som sprutar rakt o de skall va monterade under bakre stötfångaren för att minimera smutsen eller oljan på din bil.

ps en sån kit hittar du på biltema.

Vi tycker olika vet jag, that's it

4 005 Inlägg
10 oktober 2009
Varför inte bara vända spolarna åt fel hålll? Frammåt?

Min väns gick sönder så den sprutade rakt utåt, rätt roligt att åka runt och spruta. Lite som brandbil i GTA? Men skulle aldrig få för mig att spruta på någon annan människa (som inte vill det såklart...)

C20LET
1 041 Inlägg
10 oktober 2009
hade en sån kit men hade den fram använde den tillsammans med lite saft då den inte va jätte skadlig, tanke kom då jag retades på alla som hoppade  fram på övergångställe på helgearna natte tid då de endå hade rött, va så jävla less o den va det enda jag kunde göra.

sök på dessa på biltema.se
58-657   58-655

Vi tycker olika vet jag, that's it

401 Inlägg
10 oktober 2009
Trådstartare
Rawad skrev:
hade en sån kit men hade den fram använde den tillsammans med lite saft då den inte va jätte skadlig, tanke kom då jag retades på alla som hoppade  fram på övergångställe på helgearna natte tid då de endå hade rött, va så jävla less o den va det enda jag kunde göra.

sök på dessa på biltema.se
58-657   58-655

tongue tack..ska handla en sådan

1 171 Inlägg
10 oktober 2009
Saab_Diana skrev:
nej jag är innerligt less på alla som tvärnitar och blinkar och har allmänna spasmeryck på vägarna och leker poliser....så...därför behövs nu något göras

Har du provat att köra bra, typ inte slicka röv och sånt? Missförstå mig fel, jag tycker också straffmänniskor är bland det värsta som finns i trafiken, därför ännu bättre anledning att inte vara en själv.

517 Inlägg
10 oktober 2009
Jag fick en gång en snilleblixt och blandade vatten och såpa i spolarvätskebelållaren på en folkracebil i hopp om att det skulle ta bort all lera och skit som sprutade upp på vindrutan, vilket kan låta som en jätte bra idé i teorin men det var bara ett litet problem; såpa löddrar och sikten vart inte till det bättre vill jag minnas tongue

Skämt och sido så tror jag inte det skulle bli speciellt uppskattat om någon lustigkurre skulle börja spruta olja/saft eller liknande på medtrafikanters vindrutor. Det kan ju vara kul att hålla på små jävlas med kompisar och så, men sprutar du på fel bil så kan det sluta illa...

Green Street Elite
676 Inlägg
10 oktober 2009
det finns andra sätt än o börja spruta ned medtrafikanter! omoget och idiotiskt enligt mitt tycke... så om du nu utför denna idé så hoppas jag innerligt att du sprutar ner min bil, då har jag någon att slita ur bilen o skrika på ^^ tongue som någon tidigare sa, sprutar du på fel bil så kan ( kommer ) det sluta illa smile

164 Inlägg
10 oktober 2009
Förutom att det låter som en idé från en 14-åring så är det dessutom straffbart.

http://www.bimmerforum.se/ - Det demokratiska BMW-forumet - nu öppet för gäster!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=160650

VW-nörd?
4 332 Inlägg
10 oktober 2009
Så när tant-agda är ute och kör, ser knappt, men upptäcker en "fara" och tvärnitar, då kommer TS, röd i ansiktet och kör om, sprutar hallonsaft över hela hennes synfält, så hon tvärnitar igen, alternativt kör in i nåt.

Helt åt helvete med såna som tvärnitar! Kan du inte dra ut hennes rullator ur bilen och slänga den i sjön med, eller nej, du vågar ju inte konfrontera dem kom jag på.
Ska du tillverka fotanglar och slänga ut genom fönstret, ifall de nu får rent vindrutan och bestämmer sig för att köra efter?
Senast redigerat av Mortalis (10 oktober 2009)

401 Inlägg
10 oktober 2009
Trådstartare
Mortalis skrev:
Så när tant-agda är ute och kör, ser knappt, men upptäcker en "fara" och tvärnitar, då kommer TS, röd i ansiktet och kör om, sprutar hallonsaft över hela hennes synfält, så hon tvärnitar igen, alternativt kör in i nåt.

Helt åt helvete med såna som tvärnitar! Kan du inte dra ut hennes rullator ur bilen och slänga den i sjön med, eller nej, du vågar ju inte konfrontera dem kom jag på.
Ska du tillverka fotanglar och slänga ut genom fönstret, ifall de nu får rent vindrutan och bestämmer sig för att köra efter?

sluta svamla..det är inte ens genomförbart att ta någon åt sidan på en 3 filig motorväg..Vadå ser nån fara,dom gör så för att jävlas.hur många mil kör du per år..2 eller.men du e la en tvärnitare du..

kan sluta illa även om man lägger in tvärniten på nån..samma resonemang det.
Senast redigerat av Saab_Diana (10 oktober 2009)

Med.lem
3 759 Inlägg
10 oktober 2009
Jag hade dissle sprut på min gamla 245:a, gick att slira hur långt som helst big_smile
Eller ja, tills behållaren tog slut tongue

Dvs sån där bildenabruk och genomförning i hjulhusen bak, och munstycken där. smile
Senast redigerat av Mr_EmCom (10 oktober 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
10 oktober 2009
Varför håller dom på å tvärnitar för dig hela tiden då? Kanske för att du ligger och slickar i arslet konstant, annars hade du inte märkt av de. Men visst bygg du ditt lilla hat-bygge, men kan va intressant för övriga, som har så litet sinne att de måste irritera sig på sånt här, att det finns risker med åtal, böter och stora spöstraff.
Sen kan ni ju försöka fortsätta diskutera hur man ska begå brott i trafiken, för de gillar ju reglerna.

Med.lem
3 759 Inlägg
10 oktober 2009
Mortalis skrev:
Varför håller dom på å tvärnitar för dig hela tiden då? Kanske för att du ligger och slickar i arslet konstant, annars hade du inte märkt av de. Men visst bygg du ditt lilla hat-bygge, men kan va intressant för övriga, som har så litet sinne att de måste irritera sig på sånt här, att det finns risker med åtal, böter och stora spöstraff.
Sen kan ni ju försöka fortsätta diskutera hur man ska begå brott i trafiken, för de gillar ju reglerna.

Kan du hålla dig till ämnet?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
10 oktober 2009
Om du bestämmer dej för att spruta ner bilar/folk/whatever. 
Filma det så man får se deras reaktion big_smile
Dock så skulle jag med nog bara göra detta på polarna osv. Så man vet vilket sorts folk man sprutar på. roll

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

136 Inlägg
10 oktober 2009
Hahahaha kul att endel måste vara så ''vuxna'' de e ju humor gott folk. Jag tyckte de lät som en skitkul idé.. spruta lungt wink

Sök