Hej.
Efter många års letande har jag äntligen hittat ett perfekt objekt, så tänkte starta en projekt tråd nu så kan ni se vad som händer med den om det finns någon intresserad. Kan även tillägga att det är min drömbil.
Jag är inte världsmästare i att skruva med bilar, så är det fel ord på fel pryl så ber jag om ursäkt för det.
BILFAKTA:
Det är då en Volvo 245 med 20*** mil på mätaren från -93. Lite ytrost finns vad jag har sätt.
Det som ska göras är följande:
[] Kommer med tiden
[/] Håller på med
[X] Klart
Exteriör:
Fixa all rost [/]
Sänkning []
Breddade 14" fälgar bak original fram [X] Sitter inte på har inte fått tag i nya däck
Ny ljus runt om []
Tona rutorna [] (på väg till posten
)
Tak vinge [/] Har hemma men inte ditsatt än
Dioder[/] Har hemma men inte ditsatta än
Ta bort tak räcket [/]
Ta bort vindavvisaren (tror jag det heter) bak []
Bort med alla lister[]
Nytt avgassystem []
Sist men inte minst ska den bli 2 färgard, Vit fram svart baktill (diagonalt från skärm kanten upp till taket, hoppas ni förstår hur jag menar.) []
Interiör:Sport ratt [X]
Stereo[X]
Nya högtalare (5,25") i dörrarna [] Har dom hemma
4x 6*9 i bak luckan [] På väg
Sportstolar fram (tänkte först att ha 4 st men funkar inte med tank på barnstolen som ska in sen nångång) []
Extramätare[]
Lacka plastdetaljer [/]
Kommer inte på med just nu, men fyller på med tiden
Hoppas ni kommer gilla det
MVH RobiiN
Precis hämtat den
Plockade bort lysena grillen för att komma åt rosten.
Skärmen såg fin ut tills jag tog bort listen.
Då såg det ut såhär. Har 2 andra skärmar som bara är lite ytrost på skärmkanterna som jag ska sätta dit.
Sen var det dörrens tur, efter listen åkte bort hittade jag detta hålet
fan så tråkigt.
Måste även byta plåten här, då det var helt genom ruttet.
det var allt för söndagens jobb.
Idag (måndag) var jag och flickvännen till växjö.
så jag passade på att köpa dessa sakerna, inga värstinghögtalare men dom får duga då det ska bli en familjebil
Ska till garaget på onsdag, så komemr mer bilder då, ska plocka bort lite saker på min andra bil, bl.a bromsarna, avgassystem, lite interiör saker m.m. ni får se på onsdag
Ha d fint så länge