Ser så grymt bra ut patrik. att du orkar bara returen ör grövre än olja in så är de lugnt Ta lite grövre olja in än original. Ville atech att ja skulle ha om ja skulle köra hx35, dom tyckte ja skulle ha hx35 och h-profil och komma å mappa igen:p
Låter ju perfekt, dock ska nog TM få ta hand om min bild. Får se sen
har pratat med en å han kör med 17 eller 18mm i innerdiameter på sin olje retur ner till tråget det funkar för han å det kommer jag också att köra med
Är stötdämparna lackerad med pulver lack eller? håller på funderar vad ja ska lacka mina med? eller om man ska måla dom bara! kan väl inte tänka mig att de är så tåligt med bara vanlig bil lack?
Är stötdämparna lackerad med pulver lack eller? håller på funderar vad ja ska lacka mina med? eller om man ska måla dom bara! kan väl inte tänka mig att de är så tåligt med bara vanlig bil lack?
Är stötdämparna lackerad med pulver lack eller? håller på funderar vad ja ska lacka mina med? eller om man ska måla dom bara! kan väl inte tänka mig att de är så tåligt med bara vanlig bil lack?
ser grymt bra ut! fan att jag inte hade sett denna tråd innan mycket imponerad! vilken energi och vilket arbete du gjort.. creds till dig! tummen upp! hoppas det går smärtfritt nu när motorn ska hängas i
26 jan- Tack för alla fina kommentarer, de är skit kul driver en lite mer frammåt! Idag hämtade farsan mig, tänkte ta en kopp kaffe i garaget men de slutade med att vi hängde dit lådan. Gick hur bra som helst! Skit nöjd, tack för hjälpen!! Har även löst vattenkylningen på turbon med, blir skit bra! Nu ska grenröret slipas till lite, bakre motorfäste ska byggas. Olje retur från turbon ska byggas. Sen ska maskinen tillbaka igen. Fick inte med mig D40in idag så ni får nöja er med mobil bilder ;D
idag blev det garage en stund. Har gjort klart vattenröret med ny oring i pumpen osv Grenröret är också typ klart. Satan va segt att fila. Farsan fick fila en stund han med. Blev bra!