27 december 2009
Trådstartare
27 dec-
Kom precis hem från garaget, klockan är 01:40 :p soft lördag kväll. Fått en hel del gjort idag faktiskt.
Motorn är väl i stort sett färdig. Väntar fortfarande på min koppling. Men men, det har ju varit jul å helvete. Så känner inte direkt någon stress. framvagnsbalken är också helt klar, ska försöka få dit den på bilen imorgon, fanns ingen ork till det.
Tabbade mig duktigt när jag skulle lägga i kammarna.. satte insugs kammen på avgas.. PUCKO, så fick riva allt igen, blev mer eller mindre tok förbannad där. Men ville inte åka hem förens det gick att dra runt motorn.
Aja some pix nu :
Började plocka ihop lite.Blir ju mer eller mindre skit bra Insuget, kommer en Nuke fuelrail sen också Verktyg till kammarna, smidigt som fan.Svettig vattenpump. Pirat pump när de fattas tänder ? :pNya pumpen, volvo original tog ju sin stund, x2 hahaNy kamrem, vattenpump och rullar monterade. Skönt om fan, nu ska man inte behöva oroa sig på x antal mil Tråget på plats."härm apan" lika bra när man inte har nå larm. kanske skrämmer någonNu ska jag ta och sova några timmar. Lutar mot garaget imorn med :p
/Patrik
PatrikLundqvist>,
E85 för miljöns skull.