Omg, hur kan ni titta på bilarna när dom ser ut sådär.... Tvättar min 3 ggr i veckan i sånt här väder
Ja, hade jag hälsan i behåll skulle inte min bil vara skitig alls. Men nu har man ju inte det tyvärr... Sen har man heller inte råd att lämna bort på tvätt...
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Omg, hur kan ni titta på bilarna när dom ser ut sådär.... Tvättar min 3 ggr i veckan i sånt här väder
Håller med dej, förra vintern tvättade jag bilen 3-4 ggr i veckan, och ja blåste av den med högtrycken nästan varje kväll ja kom hem efter jobbet för o få bort saltet:P
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Tänkte att jag skulle försöka tvätta bilen innan jul om det blir torrt väder ngn dag... Annars får det vara så.. Tjejen tog bilen idag när jag skulle tvätta och fotta innan så nu får tvätt och fotto vänta ett par dagar till..
Wohooo.. Imorgon blir det iaf städ invändigt av bilen och ska även slänga in nya gummimattor då jag har en som där är ett hål i. Beställt nya som hämtades idag. Tvätt får vi se om jag hinner med imorgon men det ska iaf fotograferas lite innan i så fall..
tvättar min octavia en gång i månaden, dvs var 400:e mil. känns bara hopplöst att gnida den ren o fin varenda gång då jag vet att den är lika skitig inom 2-3 dagar. Dock mår jag dåligt om jag inte får den ren. Ska putsa den fin imorrn och sen köra 65 mil, lär va lika skitig efter resan.
Hastighet har aldrig dödat, det är det plötsliga stoppet
tvättar min octavia en gång i månaden, dvs var 400:e mil. känns bara hopplöst att gnida den ren o fin varenda gång då jag vet att den är lika skitig inom 2-3 dagar. Dock mår jag dåligt om jag inte får den ren. Ska putsa den fin imorrn och sen köra 65 mil, lär va lika skitig efter resan.
Hade jag varit dig så hade jag inte tvättat den innan den långa resan... Så länge det inte är torra vägar över hela resan..