3412
Sök

Bilder på din bil?

Fartsyndare
278 Inlägg
10 maj 2006
Trådstartare
Hej hej smile

Jag läser medieprogrammet med inriktning fotografisk bild. Jag har planer på att bli fotograf, så om du bor i Helsingborgstrakten och vill ha lite bilder får du gärna skriva någon rad så kanske jag kan hjälpa dig ta någon sjysst bild?

Ni finner exempel på mina bilder på min bil sida här på garaget eller på min hemsida (båda länkade nedan)

yrkesfotograf inom reklam och företag.

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
10 maj 2006
hör av dig om du kommer till göteborg wink

man lever bara en gång så lev väl!

SSS -12
3 217 Inlägg
10 maj 2006
gard skrev:
Hej hej smile

Jag läser medieprogrammet med inriktning fotografisk bild. Jag har planer på att bli fotograf, så om du bor i Helsingborgstrakten och vill ha lite bilder får du gärna skriva någon rad så kanske jag kan hjälpa dig ta någon sjysst bild?

Ni finner exempel på mina bilder på min bil sida här på garaget eller på min hemsida (båda länkade nedan)

Då har man lite konkurrens nu då smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Fotograf
966 Inlägg
10 maj 2006
Jag finns i Sveg! Härliga Härjedalen! Om du har vägarna förbi kan du ju alltid höra av dig!smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fartsyndare
278 Inlägg
10 maj 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
gard skrev:
Hej hej smile

jasså ? smile du har ingen hemsida med lite sjyssta bilder?

62 Inlägg
10 maj 2006
säger det samma är du i  gbg trakterna så hör av dig måste ha lite nica bilder på kärran

PersonbilsTekniker
155 Inlägg
10 maj 2006
Tjenna Helsingborgare här!! om du har lust får du gärna fotta lita på min kärra=)

Fartsyndare
278 Inlägg
10 maj 2006
Trådstartare
Team_Ford skrev:
Tjenna Helsingborgare här!! om du har lust får du gärna fotta lita på min kärra=)

det gör jag gärna smile

Lång & Smal!
462 Inlägg
12 maj 2006
MickeTuncer skrev:
Jag finns i Sveg! Härliga Härjedalen! Om du har vägarna förbi kan du ju alltid höra av dig!smile

Jag har vägarna förbi typ 1 gång om året!! men inte för å fota bilar!!!

//Henrik Johansson

SSS -12
3 217 Inlägg
12 maj 2006
gard skrev:
Fuckface skrev:
gard skrev:
Hej hej smile

jasså ? smile du har ingen hemsida med lite sjyssta bilder?

Nej, det är min svaghet!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök