wööööw, wööööhööööw !!!, harre vad detta kommer att följas , skönt att du tar och lägger lite tid på en golf ! tummar och tår upp för detta! (Prenumerera på denna tråd ) *klick*
Fränt bygge men varför en traktormotor när det finns riktigt bra audimotorer?
Som att volvo motorerna är dåliga eller?
Jo dom är ju det men folk som åker volvo vägrar ju inse det. Har skruvat en del med båda märkena och jag skulle aldrig stoppa i en volvo motor i nån bil. En audi 5a är ju skottsäker.
Jo dom är ju det men folk som åker volvo vägrar ju inse det. Har skruvat en del med båda märkena och jag skulle aldrig stoppa i en volvo motor i nån bil. En audi 5a är ju skottsäker.
Då får du väl göra ett likadant projekt med en audi 5a istället och bevisa det.
Fränt bygge! MPG-lådan går väl på sina kronor, dyraste delen i projektet kan jag tänka mig.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Då får du väl göra ett likadant projekt med en audi 5a istället och bevisa det.
Fränt bygge! MPG-lådan går väl på sina kronor, dyraste delen i projektet kan jag tänka mig.
En audi femma är ju en bra motor,tänkte du på gjutjärnspisen så är den alldeles för tung MPG lådan kostar några kronor bland den dyraste delen o så sitter den helt gömd;)