bollen1986 skrev:
DanThor skrev:
Aino räknar jag inte som en touchmobil då det endast är mediadelen som det är touch på. Jag har en själv och gillar den skarpt men någon touch är det då inte
Jet vet jag att många på kontoret har gillat och nu kommer väll en uppföljare på den snart med ännu bättre processor. Saito var det en del Beta telefoner som gick iväg med de första utskicken. Ska man köpa den bör man nog vänta lite, iof gäller väll det alla mobiler. Och iPhone ja vad säger man..Är du inte intresserad av alla aps mm så leta runt lite efter en gammal 3g inte 3gs så kan du nog få ett helt ok pris på den nu.
Har hört mycket olika saker om Iphone men är den verkligen värd pengarna?
I mina ögon är den det, jag vill ha en pålitlig telefon och hatar alla småfel som att den hänger sig, laggar och liknande. iPhone är den enda telefon jag hittat detta i hittills.
Ta SE som ett exempel, bortsett från alla problem de kan råka ut för är den inte mycket att hurra för ens när den fungerar. Kolla noga i olika situationer, helt plötsligt finns inte en meny där men sedan dyker den upp igen.
I läge X kan man se tex Volymen men i läge Y går det inte. När man skall öppna något tar det lite tid innan du kommer åt funktionen, ta musiklistan i walkmanspelaren som ex. När man startar en låt börjar låten spela, sedan kommer ett hack och sedan fortsätter den spela (finns på ett flertal modeller, bla min gamla W810i, spelade ingen roll hur man uppdaterade för det var kvar). Småfel och skitsaker som man egentligen inte märker förens man köpt en telefon som saknar ovanstående, jag älskade mina SE tills jag köpte min iPhone.
Nackdelar med den? Pris och att den är ömtålig, men den senare tycker jag man får acceptera när man får en telefon med lite byggkvalitet och inte "hej hopp plast" a´la SE
Senast redigerat av Rquired (22 oktober 2009)
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.