nitrox skrev:
Då har du inte varit nog högt upp i landet.
behövs de när de är på tok rekord här sist de va så här mkt snö här va mitten på 80 talet .
mkt mer än tillräckligt för och lamslå 850is fwd... fastnar hela tiden.
steena skrev:
Ska du köpa en nyare bil? Köp en 940
skulle köpa nu får man skjuta en aning på de pga sjukskriven och lite andra saker.
nja tycker de räcker med 1 bil av varje modell nästa hade jag tänkt mig ska helst va nyare än år 2000 och har turbo men dröjjer lite tills dess...
Rallyhalle skrev:
Den där bilden me all den vita skiten känner man igen allt för väl
Trist att dioderna pajat, man byter ju till sånna för att slippa de där med att de pajar iaf dom närmsta åren...
Trist också att det inte blir nån ny bil, men vad man kan se på bilderna så ser de ju inte ut som att det krävs så överdrivet mycket jobb för att få den här fin
//Jacob
precis försvinner ju aldrig heller hade hoppats på sommardäck tills elmia men som de ser ut nu blire nog dubbdäck dit med. men men ska vell inte gnälla alla mina uppsättningar däck är alu fälgar
mjo lite trist spec efter som jag tyckte jag nyss stoppa i dom "november"
utsende messigt kärvs de vell inte så jätte mkt ny baklucka ny framskärm.. "dåligt rost lagat innan" sen årets salt på de kommer de dåliga jobbet fram igen.. biligast och byta från nån plocka sj skrot för 1 par hundra kr..
sen finns de säkert några små detaljer och ändra på om man vill / orkar..
har iaf bestämmt mig lite vad man ska göra närmsta veckan / veckorna .. vänta på lön sen beställa bromsbelägg fram . beställa nya dioder 1 sista försök fast från diodhuset som har 1 års garanti på dom kanske lever längre än dom från bildioder jag köpte. om man kan köpa färddator kabel och knapp på volvo blire även stoppa i färddator när man plockar ner allt igen....