Jag har ett par schyssta Borbetfälgar. Dimensionerna 8x14 et 20. Breddar gött på en caddy. Med däck i dimensionen 175-60x14 Hancook. Är i kanonskick. Och nypriset är ca 13000kr. Om du är intresserad så kan jag sälja dom för 6500kr . Prutat och klart. Bilder finns på garaget om du söker på användare j-nyberg.
bruksbil, alltså inte sänka? ett par 15" iaf skulle jag säga då! så du får lite markfrigång! jag hade satsat på ett par påltfälgar i väldigt fint skick!
bruksbil, alltså inte sänka? ett par 15" iaf skulle jag säga då! så du får lite markfrigång! jag hade satsat på ett par påltfälgar i väldigt fint skick!
hehe jo ner ska den! ska inte lasta mer än 3 fiddys på sin höjd
Köp mina ATS Cup eller satsa på ett par ATS Classic. Classicen är enligt mig det råaste som går att ha på en Caddy, Men då krävs ju också en rejäl sänkning : )
Köp mina ATS Cup eller satsa på ett par ATS Classic. Classicen är enligt mig det råaste som går att ha på en Caddy, Men då krävs ju också en rejäl sänkning : )
tror inte jag har råd med dina ATS
Ok , Vad har du för budget då ? Kan ju vara bra att veta för att kunna tipsa om nått braa : )
tror inte jag har råd med dina ATS
Ok , Vad har du för budget då ? Kan ju vara bra att veta för att kunna tipsa om nått braa : )
haha med tanke på att bilen kosta 6k så kan vi väl säga 3000? med däck då osv! jag bangar inte för plåtisar eller sånt. e ute efter riktigt retro stuk!
tjabba är du fortfarande ute efter ett par grymma fälgar ?? ...har annars en uppsättning ATS classic 13x7 med 165/55/13 4/100 om du skulle vara intresserad :D skulle nog sitta grymt på caddy