om du använder röd färg för dina lyktor så lär det inte bli så farligt, kommer att lysa oranget när du blinkar, men då kommer du kanske behöva reflector när du ska till bes eftersom dina nuvarande reflector kommer att tonas ner en anning men det blir riktigt nice med lite färg PS allt hänger på gubben vid bilprovningen DS
kör på och tona, blir mycket snyggare faktiskt, och man kan ju alltid ta bort det med
Jo det är ju klart.
Rawad skrev:
om du använder röd färg för dina lyktor så lär det inte bli så farligt, kommer att lysa oranget när du blinkar, men då kommer du kanske behöva reflector när du ska till bes eftersom dina nuvarande reflector kommer att tonas ner en anning men det blir riktigt nice med lite färg PS allt hänger på gubben vid bilprovningen DS
Som ni kanske såg på bilden där jag fixat sleepy eyes så är fälgarna väldigt långt inne i hjulhusen och så kan det ju inte vara så jag köpte 25mm spacers runt om. Fick även en bra deal på klarglasblinkers fram så det inhandlades också.
Dock saknas en bult på en spacer så har bara monterat dem bakre, ser bra ut där iaf!
Före:
Efter:
Bilen ser lite hög ut, men det är bara vinkeln på bilden som gör det.
Sen demonterade jag bakkjolen, tänker lacka om och lätta den..
Blev även att jag köpte saab blinkers! Dem stora fula orangea original lysena funkar ju bara inte... Fick slipa, hugga och tejpa lite men nu sitter dem!
Körde även in bilen i garaget i helgen och det är tight där inne!