2812
Sök

Vad jobbar alla med??

309 Inlägg
23 maj 2013
Har precis börjat en anställning på Salabrand. smile

Självlärd
3 083 Inlägg
23 maj 2013
PETROLHEAD skrev:

Vad eldar ni? roll
Senast redigerat av Volvo142_73a (23 maj 2013)

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

309 Inlägg
24 maj 2013
Volvo142_73a skrev:
PETROLHEAD skrev:

Vad eldar ni? roll

Vi bygger brandbilar åt svenska flygplatser  de byggs även vanliga där. Just nu håller vi på med ett helt nytt koncept. Buffalo kallas den brandbilen..smile

237 Inlägg
25 maj 2013
Fick i tisdags beskedet att jag hamnar på Elgigantens centrallager efter studenten i juni. smile

S-klass =)
295 Inlägg
26 maj 2013
Senaste månaderna har man jobbat som vvsare, dra kopparrör å sånt till element å konveterat en villa från el till vattenburet, å värmepanna med jordvärme... Men nu är man dock tillbaka i verkligheten å drar dn 150 rostfria rör i skitig gruvmiljö smile får ju dock se de positiva, är ju tigsvetsning smile Dock inte rent någonstans =/

3 182 Inlägg
26 maj 2013
arbetslös men pluggar till billackerare igenom arbetsförmedlingen.

Meldem
4 137 Inlägg
26 maj 2013
MB350se skrev:
Senaste månaderna har man jobbat som vvsare, dra kopparrör å sånt till element å konveterat en villa från el till vattenburet, å värmepanna med jordvärme... Men nu är man dock tillbaka i verkligheten å drar dn 150 rostfria rör i skitig gruvmiljö smile får ju dock se de positiva, är ju tigsvetsning smile Dock inte rent någonstans =/

Tig is the shit !

S-klass =)
295 Inlägg
26 maj 2013
TouchOfRed skrev:
MB350se skrev:

Tig is the shit !

Aa om de hade varit rent å torrt tongue men så är inte fallet sad( Förrutom de vi preffat på verkstan... men platsarna kommer man inte undan sad((

Dieselgypsy
538 Inlägg
26 maj 2013
Waahlvik skrev:
jag jobbar som arbetslös! och varit de sen mars då jag gick klart yrkesförarutbildningen. och är som ganska less på att inte få sitta och ratta smile

Gick du på Grönlunds?

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

Meldem
4 137 Inlägg
26 maj 2013
MB350se skrev:
TouchOfRed skrev:
MB350se skrev:

Tig is the shit !

Aa om de hade varit rent å torrt tongue men så är inte fallet sad( Förrutom de vi preffat på verkstan... men platsarna kommer man inte undan sad((

Vill också vara TIG-svetsare, dock inte på nåt smutsigt ställe.. tongue Praktiserade på YIT en vecka typ. Dom jobbade på Pappersverket, drog rostfria rör osv, TIG och Pinne. Klockrent var det smile

Kärnkraftstomte
775 Inlägg
27 maj 2013
TouchOfRed skrev:
Vill också vara TIG-svetsare, dock inte på nåt smutsigt ställe.. tongue Praktiserade på YIT en vecka typ. Dom jobbade på Pappersverket, drog rostfria rör osv, TIG och Pinne. Klockrent var det smile

Sök jobb på Elajo mekanik i Oskarshamn, kommer finnas den typen av jobb i överflöd under moderniseringen av O2:an (kärnkraftverk) i sommar och kanske upp till ett år frammåt. Renare industri (rent på det sättet man i dagligt tal menar med rent alltså) hittar du nog enbart inom livsmedel eller läkemedel. Ligger bara typ 15-16 mil från dig.

Håll avståndet till bakomvarande fordon!

511 Inlägg
30 maj 2013
Jobbar med något så udda som cykelreparatör, trivs bra med det dock!

?

dab-master
166 Inlägg
30 maj 2013
MikkoHansen skrev:
2e maskinist på en båt i Asien!

Hallå sailor big_smile Jobbar som mator smile

Pika pika! Fumo, mofu, mofumo, fumoffu!
- Pikachu - Bonta-kun

35 Inlägg
31 maj 2013
Hockeydomare

453 Inlägg
31 maj 2013
Grävmaskinist!

78 Inlägg
5 juni 2013
Mekar med Volvo lastbilar, och trimmar motorer.

Har du inte alla hästar hemma...lugn det fixar jag !

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 juni 2013
Lite allt i allo kan man väll säga, är både på lagret, montör och kör ut grejer till kunder bland annat på www.laktarproffsevent.se, kort förklarat smile
Senast redigerat av _Glenne_ (5 juni 2013)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Lastmaskinförare/produktions arbetare
296 Inlägg
24 juni 2013
Kör lastmaskin/hjullastare
Senast redigerat av Dream_ (24 juni 2013)

Det blir som det blir!

1 808 Inlägg
24 juni 2013
Dream_ skrev:
Kör lastmaskin/hjullastare

Vart jobbas det då? samt behöver ni folk? smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Sök