Har ju en Volvo 850 som jag pillar på ooh nu börjar det närma sej o köpa fälgar.. Är ute efter en Clean och snygg look, har hittat 3st fälgar som jag är sugen på, samtliga är 17". Tänkte höra vad allmänheten har att säga om dom och om det kanske är någon som har några bilder på dom monterade?
Jo jag har vart inne på den också, den billigaste dessutom, men sen såg jag den här bilden på OCL Brorssons hemsida och vart lite avskräckt.. http://www.oclbrorssons.se/wheels/picturebase/6286.jpg Men det kanske bara är bilden som är jäkligt taskig och sen att det är små fälgar? Ingen som har en bättre bild med ett par sånna monterade?
Jag tycker att du ska köpa fälgarna som du själv tycker är snyggast. Det är ju trots allt din bil och då är det ju således du som ska välja. Jag personligen skulle aldig köpa fälgar för mina surt förvärvade pengar bara för att andra tycker dom var snygga.
Jo självklart ska ja ju köpa fälgarna för ja själv tycker odm är snygga, tycker ju om samtliga av dom 3 men ja tror ja kommit fram till att Dezent N är dom finaste faktist
Jo R12orna är ju riktigt tjysta dom oxå, det är ju verkligen volvo orginal style :p Men jag tror ja kommer satsa på Dezent N, om inte annat får man väll sälja dom vidare fall man blir besviken när dom är monterade och köpa nya
*morr* va galen ja blir, ju mer jag tänker på det så blir ja mer osäker på vad jag vill ha.. Vad jag kommit fram till än så länge om man ska kolal till bilen sett, då är R12orna för runda, mer tex S40, nästan likadant för Dezent N.. Så egentligen är det ju Dezent F som är dom givna 850 fälgarna om man ska ta hänsyn till designen och formerna på dom, Dezent F är ju mer dom raka formerna som 850n har.. Jobbigt beslutsångest man ska ha då!