3611
Sök

Söker efter en Toyota Supra 89a MKIII (MA70) i nyskick, med lite mil på mätaren!

62 Inlägg
5 november 2009
Trådstartare
Hej, jag ska nu sälja Focusen, och då jag ska skaffa en toyota Supra MKIII (MA70)  och ha som entusiast bil, för bilträffar, och itne köra race med!, jag har tittat på bland anat mobile.de och Autoscout24.se, där de finns ett mycket litet utbud, efter det jag letar efter. jag hittade en, men fick sen bilder, och då var den stylad bakifrån, synd, den hade baar gått 2,700 mil! och nu efterlyser jag: hur får jag tag på en Toyota Supra 89a i ABSOLUT NYSICK?
folk som har (dock itne så troligt?) kan maila mig på alexanderbilar@hotmail.com (kollar mailen mycket oftare än Garaget), men jag skulle också vilja få tips hur jag kan få tag på en supra, som klarar mina tuffa krav. om det finns nån supra klubb eller nånting? vad heter den Italenska motsvarigheten till blocket?

ALLT är av intresse, hemsidor, klubbar, och annat av intrese..

såhär ser kraven ut, vet att dom är hårda, men de finns bilar som uppfyller dom.

Bilen ska vara i nyskick i Lacken, ut och invändigt
bilen ska itne ha gått Mycket mera än 5,000 mil.
ALLT ska vara Orginal, aldrig trimmad elelr stylad.
vara en 89a (gillar just den årgången)
vara med Turbo, 238 HK
att den ska vaar ägd av en entusiast, som verkligen brytt sig om sin bil, och itne vil sälja den till vem som helst.

både Automat och Manuell Växelåda är okej.
det ska helst vaar targa, men inget Måste

ser verkligen emot att min Drömbil ska bli min "verklighetsbil"

Tack/alexanderbilar
Senast redigerat av alexanderbilar (5 november 2009)

Forummoderator
10 576 Inlägg
6 november 2009
Köper och säljer gör vi inte här. Mvh

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök