Mitt projekt började med att jag skulle piffa upp bilen lite men det spårade snart ur skulle bara bli mer och mer, och på den vägen är det. Jag satsar mest på karossen först. Eftersom motorn är lätt att bygga om i efterhand. Så... Visa mer
såg att du köpte coilovers på Myranes Bil & Olja ? passar dom rakt på 240 ? är det samma till 940 ? hittar bara två uppsättningar... en som kostar 3995 och 895 paret.. ?
aa det är bult on ring eller mila till dom för när jag köpte mina coilovers så fanns dem inte kvar i annonsen.
Nu ska jag oxå tjata lite När du beställde från Myranes Bil & Olja hur lång tid tog det innan du fick hem sakerna? Sen måste man ju fråga vad du fick betala för allt? Skicka ett pm om du inte vill skriva ut det
Nu ska jag oxå tjata lite När du beställde från Myranes Bil & Olja hur lång tid tog det innan du fick hem sakerna? Sen måste man ju fråga vad du fick betala för allt? Skicka ett pm om du inte vill skriva ut det
Grymt bygge!!!
Hehe okej. ca 1 vecka om jag inte minns fel ca 11 tusen.
Tja nu har det hänt lite igen andra tröskeln är dit nu men när jag höll på med den så upptäckte jag att skärm kanten hade ca 5mm tjockt lager spackel och under det gömde det sig lite rost. Så ska beställa en skärm kant på måndag. sen har jag varit iväg och köpt en ny svets och ett block har jag hinkatt i för att se om jag kan göra om ett 8ventil grenrör så det passar på 16ventil toppen.
Min nya svets OBS! svetsen i bakgrunden är inte min bara lånad
vart e turbon och grenröret köpt? hittade en sida med tO4 turbo,rostfritt grenrör och aluic för 5000. dock så har ja ört att många säger att det är skit,de rostfria grenröret.
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
vart e turbon och grenröret köpt? hittade en sida med tO4 turbo,rostfritt grenrör och aluic för 5000. dock så har ja ört att många säger att det är skit,de rostfria grenröret.
Grenröret är från klracing och turbo är från turbo nord. aa grenröret har ju en liten risk att spricka i fogarna men om man stagar upp turbon så är det nog ingen fara. 5000 det låter värt att slå till