Men visst är det smått irreterande att inte veta vad som finns ute i rymden? tar rymden slut nångång? isåfall vad är det vid slutet och vad finns bakom? hur långt sträcker sig "muren" isåfall? om det fortsätter i ALL evighet så vågar ja knappt tänka mig va som finns där ute..tänk er, all evighet? blir knäpp
Nej universum lär expandera som en ballong man blåser upp ungefär.
Vad finns där innan det expanderar då? hur långt sträcker sig det?
såg 2012 förra veckan i rätt bra kvalitet. Effekterna var riktigt häftiga! Vid flertalet tillfällen satt jag bara och gapa! Jag tänker mest på scenen när dom åkte det lilla flygplanet, det var verkligen en upplevelse, det kändes som att man satt i planet och åkte själv (min åsikt). Själva handlingen var dock lite otydlig, och även att marken/jorden bara föll samman och slukades av ENORMA mängder vatten (... som kommer från?). Men filmen var grym! Hade inga som helst förhoppningar om den så jag blev positivt överraskad 8/10 från mig.
2012 var absolut rent skit...effekterna var hyffsade men resten var av absolut sämsta kvalitet..satt helt stum av förundran hur man kan producera nåt så frukstansvärt dåligt med den budget den troligen hade.
Jordens undergång har ju "förutspåtts" av personer genom hela världshistorien. Årtalen är väldigt många, undergångarna är, ja, kort sagt väldigt få 1999 och 2001 är två utav dom årtalen om jag inte minns fel.