4245
Sök

Ska jag "polis-styla" min bil ?

7 100 Inlägg
11 november 2009
eller så målar du den grön och skriver med gult:helikopter tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

4 Doors - No Waiting
100 Inlägg
11 november 2009
En seriös Polis-kopia är ju fränt, men ett rollat lik som det står typ "potatisgris" på är inge kul längre, finns alldeles för många tongue

pnorberg
11 november 2009
Men.. Jag som hoppades på att få åka "polisbil" för första gången. sad

Vrom vrom
4 Inlägg
11 november 2009
Subw000fer--92 skrev:
http://images.rottentomatoes.com/images/features/cars/34.jpg <---- Gör ngt sånt i stället big_smilebig_smile

+ 1

[Golf mk4]

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 november 2009
inte nå fler snutkärror måla rosa med små söta hjärtan i stället så blir tjejerna förälskade i din bil

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 062 Inlägg
11 november 2009
Börjar bli ett uttjatat tema......finns två tre fina "polisbilar" redan.   Dessutom lite intressant hur så många på garaget vill bygga civil look alikes tex , osv med tanke på det Polishat som annars uttrycks så ofta i varenda tråd här.

"You Go, we go!"

4 554 Inlägg
11 november 2009
gör likbil av den å stoppa in massa skyltdockor i bagaget väcker fan så mycke mer blickar än en polisbil skulle ja tro:P

Modell & modeskribent
280 Inlägg
11 november 2009
Nej nej nej det är så fånigt att göra så :S

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 november 2009
loudness skrev:
gör likbil av den å stoppa in massa skyltdockor i bagaget väcker fan så mycke mer blickar än en polisbil skulle ja tro:P

varför inte gräva upp liken på kyrkogården i stället då blir det ju mer äkta än ena sånadära plasticpadding dockor

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

4 554 Inlägg
11 november 2009
ironhead skrev:
loudness skrev:

varför inte gräva upp liken på kyrkogården i stället då blir det ju mer äkta än ena sånadära plasticpadding dockor

de är upp till trådskaparen vad han gör:D

4 637 Inlägg
11 november 2009
loudness skrev:

Haha! Bästa förslaget!

1 944 Inlägg
12 november 2009
Trådstartare
hahah.. vilka förslag yikes big_smile .. men har som sagt redan beslutat att det blir fint originalskick med alla extratillbehör som fanns till 744 smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
12 november 2009
b0nd3n skrev:
hahah.. vilka förslag yikes big_smile .. men har som sagt redan beslutat att det blir fint originalskick med alla extratillbehör som fanns till 744 smile

Tycker jag låter ypperligt. smile
Går ju knappt att hitta en ostylad 740 på google längre.. Det är alltid nåt gjort med dom.. Vita blinkers, vinge och annat...
EX: Visserligen en 760, men fin är den.. smile
http://solobtt.es/Nueva%20Web%202-4-2007/Automoviles/Volvo%20760%20GLE%201983.jpg
Senast redigerat av Opelmadness (12 november 2009)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

4 637 Inlägg
12 november 2009
b0nd3n skrev:

Låter spännande! Alltid skoj med snygga 740, dvs i bra skick plus fri från raggarstyling. Dess tuffa design gör sig som bäst på ett exemplar som ser bra ut!

Sök