jag skriver upp mig och min Chevrolet malibu 79a dock så har jag inte en aning om hur man kommer till kaknästornet *läs nyinflyttad vet inget * men malibun o jag o kanske ett par fulla arbetskollergor kommer :
Blev det någon Lucia/dubbcruise imorgon, eller är det Zatzyträffen som hägrar för gorg folket?
Är väl just zatzyträffen (luciaträffen) alla här riktat in sig på eller? Skit samma vilket forum man hänger på, bara man får träffa på lite fler bilintresserade människor :-)
Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!
Blev det någon Lucia/dubbcruise imorgon, eller är det Zatzyträffen som hägrar för gorg folket?
Är väl just zatzyträffen (luciaträffen) alla här riktat in sig på eller? Skit samma vilket forum man hänger på, bara man får träffa på lite fler bilintresserade människor :-)
Zatzy tror jag alla satsar på flest roliga bilar då
Fanns en del riktigt roliga bilar ute idag :-) Var bara förbi en snabbis vid kaknäs, men var tvungen att åka hem till familjen. Men det var värt snabb besöket iaf :-)
äsch jg sket i kaknäs o drog direkt in på svea vägen tog 5 minuter innan snutarna stannad mig o fråga varför jag burna så mycket och jag sa jag har inte burnat det orkar inte min bil jag bara gungar .. tror fan ena bruden va lite tänd på mig ..
Massor av härlig sladdsnö ute nu ;-) Var och rastade subban i kungens kurva igår, och det var riktigt skoj. Får se om man dyker ut ikväll igen. Lär väl bli vid 21-22 tiden kan jag tänka mig.
Massor av härlig sladdsnö ute nu ;-) Var och rastade subban i kungens kurva igår, och det var riktigt skoj. Får se om man dyker ut ikväll igen. Lär väl bli vid 21-22 tiden kan jag tänka mig.
har tänkt den tanken jag med,brukar vara folk där när det är snö..synd att man har framhjulsdrivet bara