Massor av härlig sladdsnö ute nu ;-) Var och rastade subban i kungens kurva igår, och det var riktigt skoj. Får se om man dyker ut ikväll igen. Lär väl bli vid 21-22 tiden kan jag tänka mig.
har tänkt den tanken jag med,brukar vara folk där när det är snö..synd att man har framhjulsdrivet bara
Går att köra brett med fwd också med rätt teknik, men det är endå inte samma sak som rwd/awd :-) Men den blir nog en snabbis till kungens kurva sen när damen kommer hem med bilen från julbordet
Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!
Så jävla kul att så mycket snö kom direkt.. va ute o lekte med mazdan idag, framhjulsdrivet tyvärr men med så mycket is och snö som det har varit så vart det skit kul iallafall
Så jävla kul att så mycket snö kom direkt.. va ute o lekte med mazdan idag, framhjulsdrivet tyvärr men med så mycket is och snö som det har varit så vart det skit kul iallafall
Om jag fattat allt rätt så kommer det in en massa ny snö ikväll. Det har sats in en sk klass 1 varning, precis som det var senast. Så snön håller i sig ett tag till :-)
Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!
Om jag fattat allt rätt så kommer det in en massa ny snö ikväll. Det har sats in en sk klass 1 varning, precis som det var senast. Så snön håller i sig ett tag till :-)
Åkte igenom kungens kurva idag efter jobbet (för ~20min sen) då var de iallafall 3-4st som var ute och sladdade, körde krycka någon gång men är så tråkigt så de va bara att bege sig hemåt