Vädret var/är ingen höjdare. Ganska nyligen hemkommen, lite synd att det droppade in mer roligt folk precis innan jag körde
Men, trevligt folk ersätter helt klart kasst väder. Även om det började bli lite blött och kallt efter 5h..
Ett par bilder:
Blev inte så många bilder för min del, men ett par i alla fall. EDIT: Sen upptäckte jag att min kamera och jag inte gillar svarta/mörka fälgar när det är grått väder Får helt enkelt inte till någon vettig kombo i paint.net (har för tillfället inte photoshop).
Hoppas att de kommer upp lite fler bilder sen. Skulle vara nice o se. Annars tackar jag för en trevlig tillställning. Synd att vi inte hade vädret på vår sida. Men hoppas de blir fler träffar.
ETT STORT TACK TILL ALLA SOM KOM TROTS DET TRÅKIGA VÄDRET Tråkigt att resten av schemat inte blev av Ny träff Planerad i sommar ( Juli ) Mvh Crew wangan Meet. Lägg gärna in bilder
ETT STORT TACK TILL ALLA SOM KOM TROTS DET TRÅKIGA VÄDRET Tråkigt att resten av schemat inte blev av Ny träff Planerad i sommar ( Juli ) Mvh Crew wangan Meet. Lägg gärna in bilder
Bra jobbat iaf! Lite svårt att bestämma över vädret
Synd att man inte kom dit trots allt. Men jag är mer än gärna med nästa gång. Om det är intressant kan vi ju fixa ngn mer "seriös" fotografering. Så man får anmäla sig och få sin bil plåtad. Jag kan hålla i den biten, men nöje. Känner några fotografer som hade varit intressanta.
fyfan va tråkigt det ser ut:( bara utställare som är där juu, tur att man inte körde 3-4 timmar för o ställa ut i regn, men hoppas att det blir bra väder nästa gång, ser fram emot nästa träff:)
Jag hade riktigt trevligt! Roligt att träffa så mycket trevligt folk! Lätt värt pengarna och resan ner, trots det dryga vädret.
Skönt att slippa dessa j****vla Volvo-raggarna!
Tackar också JDMCRAZE för underhållningen när han galopperade efter en vilsen Mercedes som körde in i området bland alla utställarna. "Stanna! Du kör inte Japs!" HAHA
Ses nästa träff! Då ska jag ha fixat färdigt mitt ljudbygge med
Jag hade riktigt trevligt! Roligt att träffa så mycket trevligt folk! Lätt värt pengarna och resan ner, trots det dryga vädret.
Skönt att slippa dessa j****vla Volvo-raggarna!
Tackar också JDMCRAZE för underhållningen när han galopperade efter en vilsen Mercedes som körde in i området bland alla utställarna. "Stanna! Du kör inte Japs!" HAHA
Ses nästa träff! Då ska jag ha fixat färdigt mitt ljudbygge med
haha gabbe den bjuder jag på Ja visst var det skönt slippa alla äckel volvos
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Lite tur att man inte åkte på denna träffen (pga vädret)...men såg bra ut trots vädret och fina bilder blev det. Om det blir en till längre fram så e man definitivt på . Hade vart trevligt att se några bilder på karavanen.