Dels har jag ingen ekonomi, och så är det långt bort också, man ska ju orka och som jag mår funkar det inte.
Vad hände egentligen med den stora fotomässan som var i Gbg förr om åren!? Det ser ut som det här är samma koncept ungefär, fast längre bort när man bor där jag bor! Göteborg funkar över dagen, det gör inte Stockholm.
Hade tänkt att åka upp imorrn, men jag börjar bli sjuk, så jag får se hur jag gör
Vivendi skrev:
Vad hände egentligen med den stora fotomässan som var i Gbg förr om åren!? Det ser ut som det här är samma koncept ungefär, fast längre bort när man bor där jag bor!
Den var allt i Göteborg nu i år också, i februari tror jag det var. Nästa år är den i Göteborg i mitten av april + i Oslo i januari.
hurru du du. nu ska vi inte vara sånna. jag kör riktiga grejer. och även om det så är en pinholekamera så kommer jag se till att det blir bra pix! T.om. en canon kan ju je bra pix. hehe
Hade tänkt att åka upp imorrn, men jag börjar bli sjuk, så jag får se hur jag gör
Vivendi skrev:
Vad hände egentligen med den stora fotomässan som var i Gbg förr om åren!? Det ser ut som det här är samma koncept ungefär, fast längre bort när man bor där jag bor!
Den var allt i Göteborg nu i år också, i februari tror jag det var. Nästa år är den i Göteborg i mitten av april + i Oslo i januari.
Jo, men den var väl rätt mycket mindre i år än var den var förr om åren? Eller är det jag som blivit stor och insett att mässan har begränsingar?
Jo, men den var väl rätt mycket mindre i år än var den var förr om åren? Eller är det jag som blivit stor och insett att mässan har begränsingar?
Höhö, frågar du mig om det? När mässan var i gbg tidigare så var jag väl typ 10 år....
Haha, ajfan, glömde vilket litet lammkött du är!
Men du, nästa år kanske vi ska sikta på Sthlm ihop då, i år är det helkört för min del? Har inte varit på någon mässa där uppe ännu, det känns som det vore kul. Blev jäkligt sugen på det i alla fall.
Mig kommer ni säkert kunna att stöta på där eftersom jag är utställare. Kommer att stå som montervärd i Mittuniversitetets monter mellan 12-14 imorrn lördag. Ni hittar oss tillsammans med Canon monter alldeles vid entrén så passa på att kika våra bildspel som rullar där.. även om vi har haft sjukt mkt strul med de idag, hoppas att det blir bättre till imorgon iaf.
Kan även passa på att rekommendera er andra som inte kommer dit att besöka våran hemsida där ni finner en livestream direkt från våran monter på fotomässan. Tror sändningstiden ligger mellan 12-16 och kommer att innehålla intervjuer med intressanta personer och annat.. Ni hittar den på www.bildjournalistik.com
Nä, kanske dags att slänga sig i sängen nu så att man orkar upp till imorrn. God natt på er!
Förbaskat att jag missade mässan! Vet inte hur jag kunde glömma bort den. Passerar ju utanför mässan varje dag. Jaja, erkänn, den var jätte dålig och det fanns inga bra erbudanden alls!?
Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!