just nu är den chippad av it´s Fun. Men SKR-AB ( stylingkompaniet ) ska ta sig en liten till på den. Ska även kolla med Hi-tuning.com om dom vill göra nått med den.
nja än så länge är det välldigt hemligt med denna, för bygger man efter sitt egen ide, så är det välldigt många som tar efter det. Men en del information kommer att komma på sidan
nja än så länge är det välldigt hemligt med denna, för bygger man efter sitt egen ide, så är det välldigt många som tar efter det. Men en del information kommer att komma på sidan
Förstår hur du menar, man vill gärna vara först med nått
Men tänkte mest om det blir ett extremt bygge med något utstickande kjolpaket eller om det blir mer diskret.... Du fattar vad jag menar
Dock en sak som förvånar mig är att du sa att det var 11 företag som var med på projektet men ingen omnäms här. Hade det inte varit en ide att presentera vilka som är med och med vad?
Jag följer tråden med intresse MEN jag reflekterade över en sak. ok du vill inte avslöja för att folk ska "ta efter" men du visar med någon annans bild hur du ska kopiera dennes motorrum till S60in.
Luktar hycklare ända hit tyvärr.
ljudet blir nog skitbra dock bör du kanske skaffa charcoal inredningen då den är mörkare än den grafitgråa. charcoal passar bättre in med stereon som är svart.(som du postst bild på).
hagge_08 skrev:
Så här hadde vi funderingar på att gjöra motorrummet. Mycket blått, sillicon och chrome..