2564
Sök

STULEN TMH 289 Vit 200sx Gävle.

9 Inlägg
17 maj 2006
Trådstartare
Natten till idag kl 23,30 var det några som stal en vit nissan 200 sx från öster i gävle.

Kvart i tolv är de sedda tankandes bilen på statoil hagaström. Där de tankar 55 liter.

Signalement: Vit man i 25 års åldern, ca 180 cm lång Röd keps och grå munkjacka.

ÄR det någon som varit ute och kört på E4 mot sthlm el söderhamns hållet som ev sett bilen el har andra upplysningar var vänlig kontakta mig.

BILEN sedd i SVEG i jämtlands län kl 6 i morse.
håll ögonen öppna ser ut som att de e påväg till NORGE!!
Senast redigerat av teammalmgren (17 maj 2006)

1 741 Inlägg
17 maj 2006
att folk aldrig kan ge faan i andras bilar! sad

var det en s13, 14, eller s14a?

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Moderator+
1 081 Inlägg
17 maj 2006
tecman skrev:
att folk aldrig kan ge faan i andras bilar! sad

var det en s13, 14, eller s14a?

89a enligt reg-nr.

mvh

Vem jag?

9 Inlägg
17 maj 2006
Trådstartare
Det är en s13.
Tråkigt värre även när de varit in i våran andra bil och snott steroen i den med.

Sen är det ytterligare en nissan som haft inbrott fast igår innan våran stals..

Avstängd
1 106 Inlägg
17 maj 2006
Anmäl bilen stulen. Det står att bilen är i trafik(2005-11-10)

Livet startar vid 220 km/h

1 417 Inlägg
17 maj 2006
Bilen är hittad. Skicket vet jag inget om, mer än att den är uppbruten och tjuvkopplad.

Fotograf
966 Inlägg
17 maj 2006
teammalmgren skrev:
Natten till idag kl 23,30 var det några som stal en vit nissan 200 sx från öster i gävle.

Kvart i tolv är de sedda tankandes bilen på statoil hagaström. Där de tankar 55 liter.

Signalement: Vit man i 25 års åldern, ca 180 cm lång Röd keps och grå munkjacka.

ÄR det någon som varit ute och kört på E4 mot sthlm el söderhamns hållet som ev sett bilen el har andra upplysningar var vänlig kontakta mig.

BILEN sedd i SVEG i jämtlands län kl 6 i morse.
håll ögonen öppna ser ut som att de e påväg till NORGE!!

Asså att folk aldrig lär sig att ge fan i andras grejje!! Jag bor i Sveg men jag har tyvär inte sett den bilen.. Om jag ser hojtar jag till!

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fotograf
966 Inlägg
17 maj 2006
Ooops.. jag såg inte att ni hade skrivit att den va hittad..
Vars hittades den då?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

51 Inlägg
18 maj 2006
I hede efter biljakt från sveg 05.30..

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
=)

Fotograf
966 Inlägg
18 maj 2006
Hehe.. gött.. synd att inte jag kunde vart med på biljakten..big_smile kan vägarna innan till..smile Va gjorde ni med han som stal bilen då? fick han sig en omgång? den jäveln!
Senast redigerat av MickeTuncer (18 maj 2006)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

51 Inlägg
18 maj 2006
Jag önska att vi va där men så va det inte var poliser som jagde... Men annars hade dom fått sig en omgång.. att folk inte förstår vad som är mitt och ditt.. skuts för lite..
Är ju inte så svårt att köra i sveg med 1 rödlyse wink

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
=)

Fotograf
966 Inlägg
18 maj 2006
Cupracrille skrev:
Jag önska att vi va där men så va det inte var poliser som jagde... Men annars hade dom fått sig en omgång.. att folk inte förstår vad som är mitt och ditt.. skuts för lite..
Är ju inte så svårt att köra i sveg med 1 rödlyse wink

Haha.. Jaa d e Sveg d..=p Jävla skit håla..
Händer fan inte ett skit här.. och när det väl händer, grejjer som d här då.. biljakt.. Då missar man det..sad men men..

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

9 Inlägg
18 maj 2006
Trådstartare
ja dem hittade bilen det va på eftermiddagen själva jakten pågick.

skönt att dem tog dem på detta sätt än att dem skulle hittat den rensad på allt. men minst 7 mil biljakt har den varit med om.

får se när jag får tilbaka den. skulle göras en teknisk undersökning på bilen.

http://www.op.se/parser.php?level1=2&am … ;id=666102

sixten
252 Inlägg
18 maj 2006
hehe... nya däck lär behövas... fina bromsmärken där... sen en lyckta såg trasig ut oxå sad

1 163 Inlägg
18 maj 2006
Fy fan, jävla TUR att dom inte tog dö på någon...

Fast ta inte tillbaka bilen, har pressats bra hårt så sikta på att få pengar eller ny bil istället om det är möjlig?

Mvh Joel

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
18 maj 2006
hahah fy fan...märks att de e på landet i artikeln big_smile:Djävligt bra jobbat av polisen o ta dom :)hoppas din bil blir sig själv eller bättre igen...

1 741 Inlägg
18 maj 2006
det känns som att din nyrenoverade motor inte är så renoverad längre.. skulle gissa att den är helvetiskt piskad och turbon lär ju ha fått skapligt med stryk.. lär ju inte direkt låtit oljan bli varm innan dom gasade eller den kallnat lite efter dom gasat..

var den orginal eller hade du lagt ut massa pengar på trim m.m?

ok.. hittade lite bilder på din kicks-ass.. måste kännas j-a surt att få den tokgasad alldelles efter renoveringen.
Senast redigerat av tecman (18 maj 2006)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Fotograf
966 Inlägg
19 maj 2006
740glidarN skrev:
Där ser alla som gnäller på polisen att dom gör faktiskt nytta! Hoppas bilen inte är helt förstörd nu, utan att den går att få iordning igen! Å hoppas pundarjävel åker in på kåken big_smile

Självklart! Det är ju Svegs Polisen..=P Svärfar är Polis chefen här.. eller jag.. Förredetta svärfar..=P

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

324 Inlägg
19 maj 2006
hehe nästan på 2 hjul smile hoppas allt löser sig med bilen och att pundar svinen får ett nack skott smile

9 Inlägg
19 maj 2006
Trådstartare
mmm. motorn är ju org med kolvar, stakar osv, men renoverad. och sen en del trim på sidann av. men fortfarande org turbo med org laddtryck. jag vill nog ha tillbaka den med tanke på allt i den. vill få allt på bilen fixxat så som lås. eventuella skador på hjulupphägningar, skador osv osv. sen motorn skulle jag vara glad om jag fick pengar så jag kan köpa en ny motorn och göra en ny renoveraing. för allt nytt som sitter runtomkring motorn så som spridare Ic osv osv går ju plocka över. så då bör det inte bli så fasligt dyrt att bygga en ny fin motor. jaja har inte snackat nåpgot alls med försäkringsbolaget då jag inte får tag i farsan som står på bilen (borta på jobb) ännu. så vi får se vad dem säger.

dem kanske bara sota ur den åt mig. kanske går bättre nu =/. neee. kommer kännas som motorn är slut fast den skulle gå bra... sad

Sök