Tjo flöjt! nu är tältet hemma efter en jävla massa krångel!
Skulle hämta det på schencer eller vad det heter och man var tvungen att betala med kort, visst tänkte jag sätte in pengar på kortet åkte och skulle hämta det nej då funka ju inte mitt kort "man måste ha visa" ja det kunde de inte sagt när de ringde? men men åkte ner i dag ock fixade det
Så nu ligger det här! väntar bara på ett gruslass så man slipper ligga i göran '
Skulle hämta det på schencer eller vad det heter och man var tvungen att betala med kort, visst tänkte jag sätte in pengar på kortet åkte och skulle hämta det nej då funka ju inte mitt kort "man måste ha visa" ja det kunde de inte sagt när de ringde? men men åkte ner i dag ock fixade det
Så nu ligger det här! väntar bara på ett gruslass så man slipper ligga i göran '
Gött att de gick bra ändå du gav mej en väldigt bra idé angående tältet Tackar för den då även jag har dålig plats i garaget
Gött att de gick bra ändå du gav mej en väldigt bra idé angående tältet Tackar för den då även jag har dålig plats i garaget
Vad bra att det hjälper
Ang sponsen med skruvat så blir det nog inget av pratade med dem och de skulle skicka lite gregor men nu har jag vämtat på det i typ 3 veckor och inget kommer de svarar heller inte så nej nej!
Nu var det länge sen det hände nått! men kan säga att det löste sig med spons från skruvat kanske inte direkt de gregorna jag hoppats på men allt är ju bra
Idag har jag damsugit hela bilen! och så tänkte jag slippa bort lite rost i bagagen, det var tre fina rost fläckar i baljan så tog borrmaskin och stål trissa och så SLOP så åkte jag igenom hahah vart tre fina hål i baljan. kanske en bra ursäkt till och ta bort den?
Målat och fint
Hata rost
Draget! kanske inte så mkt och ha
Det var allt för nu! Kanske kommer mer ikväll om ni kommenterar fint