Tony rikardsson`s pappa sa ju när tony sa att han skulle bli världsmästare i speedway en dag , att det fixar du aaaaldriiig. ja alltså resten vet vi ju , såå visst fan fixar du detta oxo.
Precis, beror på hur envis man är! Har du fått bort den? /Robin
Har inte fått bort den ännu. Hoppas på bra väder i helgen, så man kanske kan fälla några trän. Och palla upp den lite bättre . Ska fråga en kille på jobbet om han kan hjälpa mig att svetsa typ en "pall". Som man kan ställa under bubblan när man ska lyfta bort den. Kul att många tycker om att jag ska rädda bubblan.
Fick stål pallen svetsad idag. Var ute och lämnade den vid bubblan ,så imorgon hoppas jag att man kan greja lite med den. Så att man kan lyfta bort den till veckan.
Fick stål pallen svetsad idag. Var ute och lämnade den vid bubblan ,så imorgon hoppas jag att man kan greja lite med den. Så att man kan lyfta bort den till veckan.
Har varit ute en sväng idag till bubblan. Lyckades få under "stålpallen". Stålpallen är egentligen ramen till min nya släpkärra. Här kommer det några kort.
Ramen som bubblan ska stå på när vi köra bort den.
Ramen på plats efter lite knövel.
Andra sidan. Nu är det bara träden som ska bort,men måste höra med markägaren först.
När jag var klar med bubblan tog jag en sväng runt i skogen där bubblan står. Och hittade i en slänt detta.
Jag rotade runt lite bland bildelsvraken ochh hittade denna skylt. Så det lär bli fler turer dit och rota lite till.
Verkligen kul att nån vågar sig på såna bilar. Får önska all lycka till och detta kommer garanterat följas, hoppas den kommer rulla på vägarna så småningom, men det tar nog tid. lååååååång tid
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 513 Inlägg
12 december 2009
vw67 skrev:
Har varit ute en sväng idag till bubblan. Lyckades få under "stålpallen". Stålpallen är egentligen ramen till min nya släpkärra. Här kommer det några kort.
fan inte illa, den där är lungt räddninbar, min polare och jag hittade en splittbuss 1960, ligger ute på meanbugs.com under eskil's splittbuss i projekt trådarna, och den är kanske inte lika rutten, men projekt i världsklass kolla bara in engelsmännen, dom är ju rätt luftskadade och reparerar ju allt dom hittar
Hur blir det med det där egentligen, är det någon som är ägare till den? Eller är den skrotad?
Funderade på det jag med. Man lär ju inte bara kunna "squadda" en bil hursomhelst?
Försöker igen då...
jodå, det är bara skaffa fram först och främst bevis för den varit reggad i sverige, med typ köpes kontrakt där den har gamla reggnumret kvar och liknande. och underskrift från förra ägaren/markägare som bevisar köpandet av fordonet. typ kontrakt.