Ska ta kontakt med markägaren igen och få klart hur många trän vi får fälla. Kan var lite för mjukt i backen ännu för att hämta den med en traktor. Måste få tummen ur och fixa hem bubblan.
Ska ta kontakt med markägaren igen och få klart hur många trän vi får fälla.http://www.volksrods.com/forum/images/s … awzall.gif Kan var lite för mjukt i backen ännu för att hämta den med en traktor. Måste få tummen ur och fixa hem bubblan.
Här kommer det en liten update på hur det går med skogsvraket.
Har varit och pratat med frugan till han som äger bilen. Och det är ok att såga ner träden, vi kommer att hämta bubblan över en åker så det blir bara 3st träd då. Åkern som vi måste åka på är arrenderad så jag har varit och pratat med den bonden som hyr marken och det är ok att köra när han har skördat. Preliminärt så ska vi hämta bubblan nästa Fredag (24/9) om alla som ska hjälpa till kan då. Träden ska sågas ner de närmaste dagarna. Har även hittat en plats att förvara bubblan på. Bilder kommer att läggas upp på hämtningen.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
17 september 2010
vw67 skrev:
Här kommer det en liten update på hur det går med skogsvraket.
Har varit och pratat med frugan till han som äger bilen. Och det är ok att såga ner träden, vi kommer att hämta bubblan över en åker så det blir bara 3st träd då. Åkern som vi måste åka på är arrenderad så jag har varit och pratat med den bonden som hyr marken och det är ok att köra när han har skördat. Preliminärt så ska vi hämta bubblan nästa Fredag (24/9) om alla som ska hjälpa till kan då. Träden ska sågas ner de närmaste dagarna. Har även hittat en plats att förvara bubblan på. Bilder kommer att läggas upp på hämtningen.
that's all volks
Härligt och när du kommer på att din bubbla är rostig så kan du ju kika in förstasidan på min projekttråd på mitt rodbygge om du glömt hur rostig min A-ford varit