Framvagnen är klar ja, dock skulle jag vilja ha mera plats så jag kan öka styrvinkeln ännu mera, men det går att valsa skärmkanterna och finlira lite, men helst hade jag velat ha 5cm till, så hade det blivit ca 50grader styrvinkel.
Bur ska byggas, sparcostolar och bälten, hydraulisk handbroms, bakaxeln har jag ännu inte fårr ihop med kraftigare drivaxlar, kör med original som förbrukas efterhand
Sen dom skora grejerna som är problem är avgastempen, på störra banor ligger jag på 1000 grader konstant, och det är itne bra, inte minst då allt i mororrummet smälter, felet är troligen att jag har för lite squish spalt, och får därför köra ganska låg tändning vilket bränner bränslet ute i grenröret, squish spalten är mimimal, precis som man bygger värsting sugisar, men det är tydligen fel på turbo, i den vevan så blir det förmodligen byte av kolvar och komphöjning och ändring till e85 i hopp om att få ner avgastempen, och det bör gå att plocka ut minst 550hk då, idag skulle jag gissa på att det är ca 400hk.