Väldigt fint du! Vet inte om du skrivit det innan, men ska du köra med så minimalt med elektronik som möjligt under huven?
Det är inte så mycket elektronik i de där bilarna. Men allt onödigt ska bort sen ska jag försöka gömma de kablarna som finns så bra som möjligt. Man vill ju ha så tomt motorrum som möjligt.
Väldigt fint du! Vet inte om du skrivit det innan, men ska du köra med så minimalt med elektronik som möjligt under huven?
Det är inte så mycket elektronik i de där bilarna. Men allt onödigt ska bort sen ska jag försöka gömma de kablarna som finns så bra som möjligt. Man vill ju ha så tomt motorrum som möjligt.
Låter fint, snyggast så!
Mm det är ju det. Funderar på att sätta spolarbehållaren inne i bilen, allt för att få tomt i motorrummet.
saablover_1 skrev:
blir skitbra! kan inte fatta att jag missat detta kolla in mitt mk1 projekt
hehe inte lätt å hålla koll på alla projekt. Din mk1 ser trevlig ut den med . Härliga bilar detta.
Det går bra. Har dock haft lite ont om tid det senaste men nu så. Hoppas på några bra veckor framåt. Sen så händer det inte så stora saker blir el dragning och bränsle framåt.
Låter fint, snyggast så!
Mm det är ju det. Funderar på att sätta spolarbehållaren inne i bilen, allt för att få tomt i motorrummet.
saablover_1 skrev:
blir skitbra! kan inte fatta att jag missat detta kolla in mitt mk1 projekt
hehe inte lätt å hålla koll på alla projekt. Din mk1 ser trevlig ut den med . Härliga bilar detta.
JofooN skrev:
Kalas bra!!
Vist blir det
Det tycker jag allt att du ska göra! Även expantionskärlet med om det är möjligt! Ju mindre skit där är under huven, desto bättre! Och är nog lättare att gömma allt i bilen med lite paneler och skit
Det går bra. Har dock haft lite ont om tid det senaste men nu så. Hoppas på några bra veckor framåt. Sen så händer det inte så stora saker blir el dragning och bränsle framåt.
oki ska bli kul o se hur de blir med resten av bilen med el är kul som fan o dra
Det tycker jag allt att du ska göra! Även expantionskärlet med om det är möjligt! Ju mindre skit där är under huven, desto bättre! Och är nog lättare att gömma allt i bilen med lite paneler och skit
Mm så lite som möjligt .Slipper faktiskt tänka på expantionskärlet då det är inbyggt i kylet, så det är kalas .
rockabilly_ponta skrev:
oki ska bli kul o se hur de blir med resten av bilen med el är kul som fan o dra
Är ju inte så jätte mycket el. Men det är tur för då tar det inte så lång tid .Hoppas på att bli färdig i vår, i alla fall med motor och utsidan. Insidan får komma allt efter som.
Mm så lite som möjligt .Slipper faktiskt tänka på expantionskärlet då det är inbyggt i kylet, så det är kalas
Mm riktigt gott är det. Man känner att det händer nått då.
Idag fick jag hem fälgarna som kommer att sitta på i sommar. Är 13"x8" opel plåtfälgar. Nu ska de bara slipas å lackas. Kommer att bli svart som gäller . Var en sväng i garaget idag med å satte mig in lite i kabel trasslet. Började få lite koll på det.
Bara jag som tycker färgkombinationen skär sig som jag vet inte vad?
Orange i all ära men du skulle lackat allt blått och hela motorn orange också tycker jag, hade vart mkt snyggare och mera tyskstuk. Omatchande färger, fula widebodykits och liknande saker hör till svenskstuket snarare.
Dock inget fel på ditt arbete, snyggt jobbat med grejerna, blir ju otroligt fräscht och så