Mums. Blir dock mycket jobb med att hålla det vita vitt, men ska man vara fin får man lida pin?
Hehe Jag räknar med att den inte kommer va vit länge men man får ta många bilder före så man kommer ihåg hur den en gång såg ut
Den ska brukas alltså? Du är inget putsfreak?
Jajajaja den ska brukas men jag är tyvärr både och. lite överseriös på det jag gör men på samma gång började jag bygga för drifting å ha kul och det har jag bestämt att det ska jag fan göra också när jag blir klar!
Jajajaja den ska brukas men jag är tyvärr både och. lite överseriös på det jag gör men på samma gång började jag bygga för drifting å ha kul och det har jag bestämt att det ska jag fan göra också när jag blir klar!
Nu ligger motorn tillslut i men det kommer tyvärr inte hända så mycket mer under sommaren för nu har jag börjat bygga ett hus också så då kommer den mesta tiden gå åt där..
Nu är jag äntligen igång igen!!! Är riktigt roligt att greja lite bil igen Drog igång med bromsar, lister och rutor. Sen har jag börjat med tryckrör som det kommer bilder på snart!
Gjort nya fästen till bakbromsarna. Frambromsar från 325