2162
Sök

KvarNbergsplan

Power of changes
270 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
Slave_joe skrev:
vart fan ligger kvarnbergsplan?

Huddinge

Power 0f You

Power of changes
270 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
turbonova skrev:
Men om han är ute varje natt vid samma tid,plats så ring snuten så dom står och väntar på han då.

Nää, ja vill inte vara han som ringer snuten. Ja kommer fixa det idag. Ja kunde inte sova för det låter som satans. Kom försent till jobbet. Det är dom där jävla avgas smällarns som är värst

Power 0f You

volvoraggare
4 776 Inlägg
9 december 2009
hmmmmmmm du får väll vackert kuta ut me hagelbössan och jaga epa grabben då hehe så han håller sig borta

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Power of changes
270 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
SoNic- skrev:
Har ett par lådor minor från lumpen ja kan låna ut hahaha

Haha a det hadde varit för roligt haha BOOM

Power 0f You

CSR
167 Inlägg
9 december 2009
Ställ ut en rondellhund gjuten i cement som "råkat hamna ute i rondellen? roll

~ Kör hårt, men lugnt! ~

1 772 Inlägg
9 december 2009
Gå ut och stoppa honom och be han snällt att sluta köra där vid den tiden, bryr han sig inte om det. Det är då du tar till de lite mer allvarliga metoderna.

Just det den där snälla första tillsägningen har jag alltid saknat...

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Jävel
2 018 Inlägg
9 december 2009
NordstromJ skrev:
Gå ut och stoppa honom och be han snällt att sluta köra där vid den tiden, bryr han sig inte om det. Det är då du tar till de lite mer allvarliga metoderna.

Word! samma här, låter alltid som ett jävla världskrig när man får skäll för något.. Fast dom egentligen bara hade kunnat säga till snällt.

You got to risk it, to get the biscuit :)

139 Inlägg
9 december 2009
NordstromJ skrev:

Precis, det skulle va fint om man fick den varje (första)gång man ställde till med något sattyg.

smile

Power of changes
270 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
ironhead skrev:
hmmmmmmm du får väll vackert kuta ut me hagelbössan och jaga epa grabben då hehe så han håller sig borta

Haha :p
a bössan i ena och yxan i andra, med tänk dig själv. det är en rondell och rondellen är 50 m ifrån dig. Du lägger dig vid 10 typ för man börjar 07:00 sen kl 01:00 typ så hör du det där ljuden när någon trycker ner koplingen och varvar upp, sen så börjar det låta. Och han som saddar byter inte växel så det blir varv stopp. Sen växlar han till 2an då hör man den där smällen BOOM från avgasröret. Det känns som jag ligger i lumpen igen och att vi har blivit beskjutna haha

Power 0f You

Meister
6 763 Inlägg
9 december 2009
Svedan skrev:

Haha påminner mig om "Sunes sommar".. När de gjuter "sandslottet" i beting och killen ska sparka sönder det big_smile

Bärs!
3 456 Inlägg
9 december 2009
NordstromJ skrev:

+1 smile

Garaget.org peakade 2008.

Saab älskare!
4 597 Inlägg
9 december 2009
är man så dum att man inte kan inse att man kanske ha chilla lite? måste man få en snäll tillsäglese först? o sen är det ju inte alla som lyssar även fast man säger till neutral Hoppas du får bukt på raggar fan!

gillar en riktig burnout
1 174 Inlägg
9 december 2009
sladdar han på helgerna med???isåfall stå där vid tolv med ett baseballträ och vänta på han wink menar nu inte att du ska använda trät. men han lyssnar nog mer på dig än om du kommer utan wink

4 005 Inlägg
9 december 2009
Om du inte orkar, så kan du väl sätta upp en skylt? Drifta inte här efter klockan 22:00 tack!

smile

653 Inlägg
9 december 2009
gör som dom andra har sagt, gå ut o snacka snällt me han o om han fortsätter endå så gör lite grövre saker smile

Smoke tires not drugs

4 554 Inlägg
9 december 2009
töm en låda spik innan han kommer så kan du skratta gott åt han när han får putta hem bilen
edit: glöm inte sopa upp spiken om inte han gör de så inte andra råkar ut för samma öde..

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
9 december 2009
camaro67 skrev:
Svedan skrev:

Haha påminner mig om "Sunes sommar".. När de gjuter "sandslottet" i beting och killen ska sparka sönder det big_smile

Ja, eller när de bygger guppet där som Leffe åker rakt på och flyger iväg me Cutlassen och landar i minigolfbanan. big_smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

1 002 Inlägg
9 december 2009
loudness skrev:
töm en låda spik innan han kommer så kan du skratta gott åt han när han får putta hem bilen
edit: glöm inte sopa upp spiken om inte han gör de så inte andra råkar ut för samma öde..

Haha.. glöm inte att sopa uppp efter dig bara..

...

1 062 Inlägg
9 december 2009
"Vem vare som sladda va!!"

"You Go, we go!"

730 Inlägg
9 december 2009
dahboy skrev:
loudness skrev:

Haha.. glöm inte att sopa uppp efter dig bara..

haha det påminner mig om när jag var 6-7år och skulle jävlas med att hälla ut spik på vägen..
Slutade med att jag fick sopa bort dom, för pappa med 4 punkterade däck var inte glad:lol:

Sök